Perverted-Justice.com Archives
Josiah was just too eager.
Bust by Auntie Anne @ 2/2/2007 5:02 PM PST

[this file is a part of a Group Media Bust]

[Conviction]

Perverted Justice mark: Josiah, 27
Yahoo IM: hot95cobraguy [ hot95cobraguy@yahoo.com ]
Location: San Diego, California
[send hot95cobraguy a message ]

Wannabe Pedo's Picture

[ verification recording #1 ]

Currently reading with the contributor's comments (in blue).
Turn commentary off



hot95cobraguy (09/01/06 11:47:15 PM): hi ;;)
My trolling name (09/01/06 11:47:22 PM): hi
hot95cobraguy (09/01/06 11:47:28 PM): whats up
My trolling name (09/01/06 11:47:38 PM): nuthin
My trolling name (09/01/06 11:48:00 PM): wut u doing?
hot95cobraguy (09/01/06 11:48:35 PM): bored, looking for some fun
My trolling name (09/01/06 11:48:46 PM): cool im bored 2
My trolling name (09/01/06 11:48:51 PM): how old r u?
hot95cobraguy (09/01/06 11:48:58 PM): 26 :( 27 on tuesday
hot95cobraguy (09/01/06 11:49:11 PM): u?
My trolling name (09/01/06 11:49:15 PM): wow happy birthday
My trolling name (09/01/06 11:49:17 PM): 13
hot95cobraguy (09/01/06 11:50:39 PM): where ya from
My trolling name (09/01/06 11:50:52 PM): LA county u?
hot95cobraguy (09/01/06 11:50:59 PM): oh :( im in san diego
My trolling name (09/01/06 11:51:06 PM): is that far?
hot95cobraguy (09/01/06 11:51:20 PM): los angeles yeah
hot95cobraguy (09/01/06 11:51:24 PM): 2 hours or so
My trolling name (09/01/06 11:51:30 PM): o that sux
hot95cobraguy (09/01/06 11:51:51 PM): yeah, what would u wanna do if we were closer?
My trolling name (09/01/06 11:52:05 PM): i dont care anything. it's boring here
hot95cobraguy (09/01/06 11:52:13 PM): any ideas?
My trolling name (09/01/06 11:52:30 PM): i dont know wut u wana do?
hot95cobraguy (09/01/06 11:52:39 PM): where your parents at?
My trolling name (09/01/06 11:52:52 PM): my moms downstairs and my dad is dead
hot95cobraguy (09/01/06 11:53:02 PM): oh >:D< sorry to hear that
hot95cobraguy (09/01/06 11:53:06 PM): do u have a cam?
My trolling name (09/01/06 11:53:19 PM): ty its ok
My trolling name (09/01/06 11:53:25 PM): no my mom wont let me have one
hot95cobraguy (09/01/06 11:53:28 PM): k
My trolling name (09/01/06 11:53:49 PM): wuts ur name?
hot95cobraguy (09/01/06 11:53:54 PM): joe u?
My trolling name (09/01/06 11:54:00 PM): *edit* nice 2 meet u
hot95cobraguy (09/01/06 11:54:13 PM): ;) yep nice to meet u
My trolling name (09/01/06 11:54:20 PM): u got a pic?
hot95cobraguy (09/01/06 11:54:26 PM): so how is it that u dont know where san diego is?>
My trolling name (09/01/06 11:54:48 PM): we moved here in June so i haven't been here long
hot95cobraguy (09/01/06 11:54:54 PM): where from?
My trolling name (09/01/06 11:55:12 PM): LA county
My trolling name (09/01/06 11:55:28 PM): lol o sorry
hot95cobraguy (09/01/06 11:55:29 PM): but didnt u say thats where u are?
My trolling name (09/01/06 11:55:30 PM): ohio
hot95cobraguy (09/01/06 11:55:35 PM): oh ok ;)
My trolling name (09/01/06 11:55:38 PM): lol
hot95cobraguy (09/01/06 11:55:41 PM): why ya move out here?
My trolling name (09/01/06 11:55:56 PM): my mom got another job at a hospital
hot95cobraguy (09/01/06 11:56:15 PM): ;)
My trolling name (09/01/06 11:56:38 PM): i miss my friends but its nice out here
hot95cobraguy (09/01/06 11:57:35 PM): yeah i bet
My trolling name (09/01/06 11:57:42 PM): nice pic
hot95cobraguy (09/01/06 11:58:05 PM): thanks
hot95cobraguy (09/01/06 11:58:26 PM): whats your zip code?
My trolling name (09/01/06 11:58:41 PM): y? im not supposed to give that stuff out
hot95cobraguy (09/01/06 11:59:12 PM): was jsut gonna put it in yahoo maps see how far u actually are
My trolling name (09/01/06 11:59:26 PM): o i can look
hot95cobraguy (09/01/06 11:59:42 PM): whats your zip?
My trolling name (09/02/06 12:00:21 AM): i dont wana gie that out to u yet. after we chat alittle while i will
hot95cobraguy (09/02/06 12:00:26 AM): k
hot95cobraguy (09/02/06 12:00:29 AM): :)
My trolling name (09/02/06 12:00:33 AM): sorry
hot95cobraguy (09/02/06 12:00:37 AM): its ok
hot95cobraguy (09/02/06 12:00:51 AM): what ya wanna talk about?
hot95cobraguy (09/02/06 12:00:54 AM): dont be shy
My trolling name (09/02/06 12:01:02 AM): i dont care anythin
hot95cobraguy (09/02/06 12:01:40 AM): :-?
My trolling name (09/02/06 12:01:46 AM): lol
My trolling name (09/02/06 12:01:55 AM): im bored so it dont matter to me
hot95cobraguy (09/02/06 12:02:06 AM): are you a virgin?
My trolling name (09/02/06 12:02:25 AM): no r u? lol
hot95cobraguy (09/02/06 12:02:28 AM): no
hot95cobraguy (09/02/06 12:02:37 AM): when did you start?
My trolling name (09/02/06 12:02:53 AM): like 5 months ago b4 we moved here
hot95cobraguy (09/02/06 12:03:00 AM): why did ya?
My trolling name (09/02/06 12:03:07 AM): i wanted to
hot95cobraguy (09/02/06 12:03:27 AM): how many time?
hot95cobraguy (09/02/06 12:03:30 AM): how many times?
My trolling name (09/02/06 12:03:43 AM): 3 i think it was
My trolling name (09/02/06 12:03:49 AM): no 4 lol sorry
hot95cobraguy (09/02/06 12:03:50 AM): u think? dont know?
My trolling name (09/02/06 12:04:12 AM): i had 2 think lol
hot95cobraguy (09/02/06 12:04:18 AM): 2 what?
My trolling name (09/02/06 12:04:28 AM): huh?
My trolling name (09/02/06 12:04:39 AM): just the last time cuz it was the day b4 i moved
hot95cobraguy (09/02/06 12:04:53 AM): what do you mean?
My trolling name (09/02/06 12:05:01 AM): nuthin nvm
hot95cobraguy (09/02/06 12:05:14 AM): lol let me ask
hot95cobraguy (09/02/06 12:05:19 AM): how many guys have you been with?
My trolling name (09/02/06 12:05:24 AM): just 1
hot95cobraguy (09/02/06 12:05:37 AM): and how many times?
My trolling name (09/02/06 12:05:54 AM): 4
hot95cobraguy (09/02/06 12:06:17 AM): what was the 3 and 2 you mentioned before?
My trolling name (09/02/06 12:06:42 AM): no i thought we only did 3 times but i remembered the last time b4 we moved here so it made it 4
hot95cobraguy (09/02/06 12:07:04 AM): and the 2?
My trolling name (09/02/06 12:07:29 AM): thats just short for to like 2=to
hot95cobraguy (09/02/06 12:07:44 AM): was it your bf?
My trolling name (09/02/06 12:07:47 AM): ya
hot95cobraguy (09/02/06 12:07:52 AM): got one now?
My trolling name (09/02/06 12:07:59 AM): no u got a gf?
hot95cobraguy (09/02/06 12:08:08 AM): no not really
My trolling name (09/02/06 12:08:15 AM): y not?
hot95cobraguy (09/02/06 12:08:23 AM): just unlucky i guess
My trolling name (09/02/06 12:08:27 AM): aww
hot95cobraguy (09/02/06 12:08:30 AM): are you into girls?
My trolling name (09/02/06 12:08:39 AM): no lol i like guys
hot95cobraguy (09/02/06 12:08:53 AM): k ;)
hot95cobraguy (09/02/06 12:08:58 AM): u looking for a bf?
My trolling name (09/02/06 12:09:03 AM): ya
hot95cobraguy (09/02/06 12:09:23 AM): what would your mom think about u going out with me?
My trolling name (09/02/06 12:09:30 AM): lol she wont know
hot95cobraguy (09/02/06 12:09:36 AM): oh
My trolling name (09/02/06 12:09:45 AM): she didnt know about my other bfs
hot95cobraguy (09/02/06 12:10:01 AM): how old was the other guy
My trolling name (09/02/06 12:10:13 AM): the other 2 were 17
hot95cobraguy (09/02/06 12:10:20 AM): other 2?
My trolling name (09/02/06 12:10:29 AM): i had 3 bfs
My trolling name (09/02/06 12:10:40 AM): the first 2 were 17 my last bf was 19
hot95cobraguy (09/02/06 12:10:51 AM): which u sleep with?
My trolling name (09/02/06 12:11:11 AM): 10 y o
My trolling name (09/02/06 12:11:15 AM): 19 oops
hot95cobraguy (09/02/06 12:11:18 AM): k
hot95cobraguy (09/02/06 12:11:30 AM): if we were closer would u want to meet up and do it?
My trolling name (09/02/06 12:11:50 AM): 4 real? ya!
hot95cobraguy (09/02/06 12:12:24 AM): do you know what u like doing in bed yet?
My trolling name (09/02/06 12:12:32 AM): not really
hot95cobraguy (09/02/06 12:12:44 AM): have u tried anal?
My trolling name (09/02/06 12:13:00 AM): no dont that hurt?
hot95cobraguy (09/02/06 12:13:08 AM): if not done right it can
hot95cobraguy (09/02/06 12:13:12 AM): would u be willing to

hot95cobraguy (09/02/06 12:13:19 AM): try
My trolling name (09/02/06 12:13:22 AM): ya but if it hurts would u stop?
hot95cobraguy (09/02/06 12:13:33 AM): yeah if it hurt too much
My trolling name (09/02/06 12:13:41 AM): ok
hot95cobraguy (09/02/06 12:13:48 AM): got any more pic's?
My trolling name (09/02/06 12:13:56 AM): ya
hot95cobraguy (09/02/06 12:14:04 AM): ;;) let me see pleaes
My trolling name (09/02/06 12:14:52 AM): thats it
hot95cobraguy (09/02/06 12:15:07 AM): k thanks
My trolling name (09/02/06 12:15:20 AM): yw
hot95cobraguy (09/02/06 12:15:26 AM): can u tell me your zip now?
My trolling name (09/02/06 12:15:50 AM): i dont know i promised my mom i wouldnt but my moms leaving friday
hot95cobraguy (09/02/06 12:16:02 AM): how long she gonna be gone?
My trolling name (09/02/06 12:16:08 AM): til sunday
hot95cobraguy (09/02/06 12:16:18 AM): gonna be alone?
My trolling name (09/02/06 12:16:19 AM): brb
hot95cobraguy (09/02/06 12:16:21 AM): k
My trolling name (09/02/06 12:17:23 AM): k can i add u?
My trolling name (09/02/06 12:17:31 AM): i g2g in a min
hot95cobraguy (09/02/06 12:17:35 AM): :( oh
hot95cobraguy (09/02/06 12:17:46 AM): will u be alone when your mom is gone?
My trolling name (09/02/06 12:18:13 AM): ya shes going 2 new york for a doctor meeting so i will be here by myself
hot95cobraguy (09/02/06 12:18:39 AM): would u want a relationship? or is fwb ok?
My trolling name (09/02/06 12:18:48 AM): fwb?
hot95cobraguy (09/02/06 12:18:55 AM): friends with benifits
My trolling name (09/02/06 12:19:12 AM): o lol i dont know i want a bf i guess y?
hot95cobraguy (09/02/06 12:19:21 AM): just currious
hot95cobraguy (09/02/06 12:19:37 AM): does your yahoo archive the conversations?
My trolling name (09/02/06 12:19:49 AM): no i didnt set that
hot95cobraguy (09/02/06 12:19:56 AM): k cool
My trolling name (09/02/06 12:20:03 AM): my mom dont look at my pc but i dont save that stuff
hot95cobraguy (09/02/06 12:20:07 AM): zip please before u go
My trolling name (09/02/06 12:20:25 AM): lol i will i promise can we talk tomorrow?
hot95cobraguy (09/02/06 12:20:52 AM): yeah we can talk again :), i just wanna be safe and see how far u actually are
My trolling name (09/02/06 12:21:20 AM): i know im just nervous bout that and my mom finding out i g2g i will see u tomorrow
hot95cobraguy (09/02/06 12:21:37 AM): well dont give me your address, just zip its safe
hot95cobraguy (09/02/06 12:22:03 AM): ;;)
hot95cobraguy (09/02/06 9:19:48 PM): good evening
My trolling name (09/02/06 9:19:54 PM): hey :)
hot95cobraguy (09/02/06 9:20:04 PM): how are u today
My trolling name (09/02/06 9:20:14 PM): im good how r u?
hot95cobraguy (09/02/06 9:21:12 PM): im doing good
My trolling name (09/02/06 9:21:22 PM): wut u up 2?
hot95cobraguy (09/02/06 9:21:32 PM): just watching tv at the moment
hot95cobraguy (09/02/06 9:21:32 PM): u?
My trolling name (09/02/06 9:21:50 PM): talking 2 u
hot95cobraguy (09/02/06 9:22:01 PM): lol ;)
My trolling name (09/02/06 9:22:24 PM): wut u do today?
hot95cobraguy (09/02/06 9:22:36 PM): just worked,
hot95cobraguy (09/02/06 9:22:41 PM): got home a bit ago
My trolling name (09/02/06 9:22:51 PM): cool
My trolling name (09/02/06 9:22:53 PM): tired?
hot95cobraguy (09/02/06 9:23:06 PM): a little
My trolling name (09/02/06 9:23:18 PM): aww
hot95cobraguy (09/02/06 9:23:25 PM): :">
My trolling name (09/02/06 9:23:32 PM): ur silly
hot95cobraguy (09/02/06 9:23:58 PM): :P
My trolling name (09/02/06 9:24:15 PM): wut u gonnd tomorrow?
hot95cobraguy (09/02/06 9:24:38 PM): work
hot95cobraguy (09/02/06 9:24:46 PM): from 9:30 -6pm
My trolling name (09/02/06 9:24:54 PM): wow that sux
hot95cobraguy (09/02/06 9:24:55 PM): what about u
My trolling name (09/02/06 9:25:02 PM): nuthin just hang out here
hot95cobraguy (09/02/06 9:25:10 PM): hmm k
hot95cobraguy (09/02/06 9:25:40 PM): ;;) so why ya ask?
My trolling name (09/02/06 9:26:29 PM): lol my mom will be here it would be cool if she wasn't tho.
hot95cobraguy (09/02/06 9:26:51 PM): lol
hot95cobraguy (09/02/06 9:27:10 PM): so when is your birthday?
My trolling name (09/02/06 9:27:20 PM): june 2 u?
My trolling name (09/02/06 9:27:26 PM): brb sorry
hot95cobraguy (09/02/06 9:27:28 PM): this tuesday
hot95cobraguy (09/02/06 9:27:30 PM): k
My trolling name (09/02/06 9:31:14 PM): o ya u said that last night thats cool
My trolling name (09/02/06 9:31:19 PM): :P
hot95cobraguy (09/02/06 9:31:24 PM): lol
hot95cobraguy (09/02/06 9:31:30 PM): yep
My trolling name (09/02/06 9:31:43 PM): wut u gona do?
hot95cobraguy (09/02/06 9:31:53 PM): not too sure yet
My trolling name (09/02/06 9:32:07 PM): o
hot95cobraguy (09/02/06 9:32:22 PM): :-?
My trolling name (09/02/06 9:32:28 PM): wut?
hot95cobraguy (09/02/06 9:32:35 PM): nuttin
hot95cobraguy (09/02/06 9:32:40 PM): i gotta think about it
My trolling name (09/02/06 9:32:55 PM): oo i c dont hurt urself lol
hot95cobraguy (09/02/06 9:33:02 PM): k ill try not to
hot95cobraguy (09/02/06 9:33:15 PM): do u have a mic on your computer
My trolling name (09/02/06 9:33:31 PM): no i got a pc and thats it. it sux
hot95cobraguy (09/02/06 9:33:38 PM): hmm k
My trolling name (09/02/06 9:33:46 PM): brb sorry
hot95cobraguy (09/02/06 9:34:10 PM): k
My trolling name (09/02/06 9:37:15 PM): k
hot95cobraguy (09/02/06 9:37:21 PM): :) whats going on
My trolling name (09/02/06 9:37:48 PM): nuthin had 2 grab my stuff so my mom didnt trip on it lol
hot95cobraguy (09/02/06 9:38:03 PM): lol
hot95cobraguy (09/02/06 9:38:27 PM): are u messy?
My trolling name (09/02/06 9:38:34 PM): ya kinda lol
hot95cobraguy (09/02/06 9:39:14 PM): its ok, ;) so am i a little
My trolling name (09/02/06 9:39:51 PM): wut u gona do 4 monday?
hot95cobraguy (09/02/06 9:40:15 PM): hmm, thinking monday night i may go to dave and busters with people at work
hot95cobraguy (09/02/06 9:40:28 PM): monday, no plans at the moment u?
My trolling name (09/02/06 9:40:46 PM): no plans
hot95cobraguy (09/02/06 9:40:59 PM): :-?
My trolling name (09/02/06 9:41:41 PM): i cant wait til she leaves
hot95cobraguy (09/02/06 9:42:00 PM): whys that?
My trolling name (09/02/06 9:42:07 PM): so i can do wut i want
hot95cobraguy (09/02/06 9:42:19 PM): what are u wanting to do?
My trolling name (09/02/06 9:42:26 PM): anything fun
hot95cobraguy (09/02/06 9:42:36 PM): when is she gone ?
My trolling name (09/02/06 9:42:41 PM): friday
hot95cobraguy (09/02/06 9:42:49 PM): when she come back?
My trolling name (09/02/06 9:43:02 PM): sunday
hot95cobraguy (09/02/06 9:43:11 PM): night? noon? morning?
My trolling name (09/02/06 9:43:17 PM): night
hot95cobraguy (09/02/06 9:43:31 PM): :-?
hot95cobraguy (09/02/06 9:43:49 PM): got any plans for the weekend?
My trolling name (09/02/06 9:43:56 PM): no
My trolling name (09/02/06 9:44:04 PM): y?
hot95cobraguy (09/02/06 9:44:38 PM): i think i got a day off next weekend
My trolling name (09/02/06 9:44:48 PM): really? wut day?
hot95cobraguy (09/02/06 9:44:54 PM): cant remember
My trolling name (09/02/06 9:45:00 PM): lol
hot95cobraguy (09/02/06 9:45:07 PM): i think it was sunday but not sure ill have to check again tomorrow
My trolling name (09/02/06 9:45:12 PM): ok
My trolling name (09/02/06 9:45:23 PM): let me know
hot95cobraguy (09/02/06 9:45:43 PM): ;)
hot95cobraguy (09/02/06 9:45:47 PM): u wanting to meet up?
My trolling name (09/02/06 9:45:55 PM): i dont kjnow u?
My trolling name (09/02/06 9:45:58 PM): know
hot95cobraguy (09/02/06 9:46:23 PM): well we got all week to talk
My trolling name (09/02/06 9:46:30 PM): ya
My trolling name (09/02/06 9:46:54 PM): its cool with me
hot95cobraguy (09/02/06 9:47:03 PM): whats cool with u?
My trolling name (09/02/06 9:47:12 PM): metting
My trolling name (09/02/06 9:47:14 PM): meeting
hot95cobraguy (09/02/06 9:47:19 PM): ;)
My trolling name (09/02/06 9:47:26 PM): ha
My trolling name (09/02/06 9:48:03 PM): i g2g be back in a few
hot95cobraguy (09/02/06 9:48:12 PM): k ill be around
hot95cobraguy (09/02/06 10:01:19 PM): ;;)
hot95cobraguy (09/02/06 10:29:17 PM): hello
hot95cobraguy (09/02/06 10:59:25 PM): u arund?
hot95cobraguy (09/03/06 12:55:41 AM): u there?
My trolling name (09/03/06 10:27:03 AM): im here now. was having probs with yahoo last night.
hot95cobraguy (09/03/06 8:38:32 PM): k :)
hot95cobraguy (09/03/06 8:42:12 PM): u on?
hot95cobraguy (09/03/06 8:45:12 PM): :-"
My trolling name (09/03/06 8:49:46 PM): lol ur silly
hot95cobraguy (09/03/06 8:49:55 PM): lol what ya mean
My trolling name (09/03/06 8:50:01 PM): wut u doing?
hot95cobraguy (09/03/06 8:50:19 PM): chatting now, gonna be getting ready to go out soon
hot95cobraguy (09/03/06 8:50:20 PM): u?
My trolling name (09/03/06 8:50:29 PM): nuthin much
My trolling name (09/03/06 8:50:35 PM): wut u gona do?
hot95cobraguy (09/03/06 8:50:46 PM): bunch of people from work going to dave and busters
My trolling name (09/03/06 8:50:51 PM): cool
My trolling name (09/03/06 8:51:06 PM): u still wana hook up when my mom leaves?
hot95cobraguy (09/03/06 8:51:15 PM): why ya as?
hot95cobraguy (09/03/06 8:51:16 PM): ask?
My trolling name (09/03/06 8:51:22 PM): just asking
hot95cobraguy (09/03/06 8:51:37 PM): yeah maybe
My trolling name (09/03/06 8:51:46 PM): ok cool
hot95cobraguy (09/03/06 8:51:52 PM): whats your zip?
My trolling name (09/03/06 8:52:14 PM): *edit*
hot95cobraguy (09/03/06 8:52:43 PM): almost 100 miles on the dot
My trolling name (09/03/06 8:52:49 PM): really?
hot95cobraguy (09/03/06 8:52:54 PM): yep
My trolling name (09/03/06 8:53:01 PM): ok
hot95cobraguy (09/03/06 8:53:20 PM): well just from my zip to yours
hot95cobraguy (09/03/06 8:53:36 PM): could be off couple miles
My trolling name (09/03/06 8:53:40 PM): ya
hot95cobraguy (09/03/06 8:54:01 PM): so you mom is gone saturday night?
My trolling name (09/03/06 8:54:10 PM): ya shes leaving friday
My trolling name (09/03/06 8:54:15 PM): be back sunday
hot95cobraguy (09/03/06 8:54:33 PM): i got sunday off of work, i could come up saturday after work
My trolling name (09/03/06 8:54:46 PM): thats cool and u can just stay the night
hot95cobraguy (09/03/06 8:54:56 PM): u dont mind?
My trolling name (09/03/06 8:55:02 PM): no way! it would be fun
hot95cobraguy (09/03/06 8:55:12 PM): k
My trolling name (09/03/06 8:55:22 PM): cool
hot95cobraguy (09/03/06 8:55:43 PM): where your mom at now?
My trolling name (09/03/06 8:55:50 PM): shes up here in her room
hot95cobraguy (09/03/06 8:56:06 PM): there anyway i coudl call u without her knowing?
My trolling name (09/03/06 8:56:15 PM): no she would know
My trolling name (09/03/06 8:56:25 PM): i can call u try 2 sneak lol
My trolling name (09/03/06 8:56:41 PM): i got calling cards i use 4 my friends in ohio
hot95cobraguy (09/03/06 8:56:53 PM): cool :)
hot95cobraguy (09/03/06 8:57:17 PM): what u wanting to do next weekend?
My trolling name (09/03/06 8:57:24 PM): wut time sat u think? i will cook 4 u :)
My trolling name (09/03/06 8:57:36 PM): wutever u want. i just wana have fun
hot95cobraguy (09/03/06 8:58:21 PM): not sure maybe i could be there about 8, ill know better later this week
My trolling name (09/03/06 8:58:31 PM): cool
My trolling name (09/03/06 8:58:35 PM): it will be fun
hot95cobraguy (09/03/06 8:58:42 PM): what kind of fun?
My trolling name (09/03/06 8:58:54 PM): lol i dont know wutever. i dont care
hot95cobraguy (09/03/06 8:59:03 PM): lol tell me >:)
My trolling name (09/03/06 8:59:08 PM): lol
My trolling name (09/03/06 8:59:16 PM): ur silly
My trolling name (09/03/06 8:59:28 PM): wut u want me 2 wear?
hot95cobraguy (09/03/06 8:59:40 PM): :-? what are the options?
My trolling name (09/03/06 9:00:03 PM): i got jeans shorts and mini skirts.
hot95cobraguy (09/03/06 9:00:15 PM): skirt
My trolling name (09/03/06 9:00:21 PM): ok
My trolling name (09/03/06 9:00:38 PM): we got a hot tub 2
hot95cobraguy (09/03/06 9:01:04 PM): would i need a swim suit or skinny dip?
My trolling name (09/03/06 9:01:12 PM): lol it dont matter
hot95cobraguy (09/03/06 9:01:30 PM): hmm k
My trolling name (09/03/06 9:01:50 PM): u gona bring condoms? i dont have any
hot95cobraguy (09/03/06 9:02:22 PM): want me to? or want to do it bare?
My trolling name (09/03/06 9:02:33 PM): i just dont wana get preg
hot95cobraguy (09/03/06 9:02:42 PM): when was your last period?
My trolling name (09/03/06 9:02:56 PM): last month its comin again like the 15th
hot95cobraguy (09/03/06 9:03:46 PM): hmm k, ill bring some we can decide to use or not later when i there
My trolling name (09/03/06 9:03:53 PM): ok
My trolling name (09/03/06 9:04:39 PM): im all excited now lol
hot95cobraguy (09/03/06 9:04:47 PM): lol
hot95cobraguy (09/03/06 9:04:58 PM): play with yourself?
My trolling name (09/03/06 9:05:05 PM): sometimes
hot95cobraguy (09/03/06 9:05:19 PM): would u want to try anal?
My trolling name (09/03/06 9:05:33 PM): ya but if it hurts bad u gona stop?
hot95cobraguy (09/03/06 9:05:46 PM): yeah, ill bring lube
My trolling name (09/03/06 9:05:51 PM): ok
hot95cobraguy (09/03/06 9:05:52 PM): it will hep
hot95cobraguy (09/03/06 9:05:54 PM): help
My trolling name (09/03/06 9:06:16 PM): just promise me if u ever get mad at me or something u wont tell my mom
hot95cobraguy (09/03/06 9:06:36 PM): promise me u wont tell your mom or anytone
My trolling name (09/03/06 9:06:47 PM): no way! i promise
hot95cobraguy (09/03/06 9:07:19 PM): i
hot95cobraguy (09/03/06 9:07:25 PM): k i wont tell either
My trolling name (09/03/06 9:07:32 PM): :-* ty
hot95cobraguy (09/03/06 9:08:16 PM): so what else?
My trolling name (09/03/06 9:08:26 PM): wut u mean?
hot95cobraguy (09/03/06 9:08:32 PM): i dunno
My trolling name (09/03/06 9:08:43 PM): like wut else we gona do?
hot95cobraguy (09/03/06 9:09:23 PM): would u let me tape or take pictures?
My trolling name (09/03/06 9:09:54 PM): u can take pics but i dont want no video that be 2 weird lol
hot95cobraguy (09/03/06 9:10:05 PM): k ;)
My trolling name (09/03/06 9:10:17 PM): u aint gona show anyone right?
hot95cobraguy (09/03/06 9:10:23 PM): nope just for myself
My trolling name (09/03/06 9:10:27 PM): k
hot95cobraguy (09/03/06 9:10:35 PM): maybe you if you want copy also
My trolling name (09/03/06 9:10:45 PM): like 4 the pc?
hot95cobraguy (09/03/06 9:10:56 PM): yeah digital,
My trolling name (09/03/06 9:11:00 PM): ya
hot95cobraguy (09/03/06 9:11:04 PM): k
hot95cobraguy (09/03/06 9:13:14 PM): how many times u think u would like to do it?
My trolling name (09/03/06 9:13:28 PM): i dont care
My trolling name (09/03/06 9:13:47 PM): how ever many we can i guess lol
My trolling name (09/03/06 9:14:19 PM): y?
hot95cobraguy (09/03/06 9:14:27 PM): currious
hot95cobraguy (09/03/06 9:14:31 PM): i guess
My trolling name (09/03/06 9:14:32 PM): o
hot95cobraguy (09/03/06 9:14:55 PM): how big is your bed?
My trolling name (09/03/06 9:15:07 PM): i got a queen
hot95cobraguy (09/03/06 9:15:12 PM): ;) k
My trolling name (09/03/06 9:15:18 PM): lol its big
hot95cobraguy (09/03/06 9:15:36 PM): bra size?
My trolling name (09/03/06 9:15:43 PM): 36b
hot95cobraguy (09/03/06 9:16:11 PM): sleep in the nude?
My trolling name (09/03/06 9:16:24 PM): not usually but i will
hot95cobraguy (09/03/06 9:16:31 PM): k;)
My trolling name (09/03/06 9:16:39 PM): do u?
hot95cobraguy (09/03/06 9:16:47 PM): ushually just my undershorts
hot95cobraguy (09/03/06 9:16:57 PM): but probably nude also
My trolling name (09/03/06 9:17:07 PM): ok cool
My trolling name (09/03/06 9:18:04 PM): u busy?
hot95cobraguy (09/03/06 9:18:10 PM): nope just talking to you thats it
My trolling name (09/03/06 9:18:15 PM): o
hot95cobraguy (09/03/06 9:18:55 PM): do u swallow?
My trolling name (09/03/06 9:19:01 PM): huh?
hot95cobraguy (09/03/06 9:19:14 PM): ever give a bj before?

My trolling name (09/03/06 9:19:21 PM): no
hot95cobraguy (09/03/06 9:19:37 PM): what have u done?
My trolling name (09/03/06 9:19:49 PM): just had sex
hot95cobraguy (09/03/06 9:20:06 PM): stroke it or kiss it or anything?
My trolling name (09/03/06 9:20:11 PM): i mean i wana try stuff
My trolling name (09/03/06 9:20:17 PM): i touched it
hot95cobraguy (09/03/06 9:20:37 PM): what kinds of stuff u wanna try?
My trolling name (09/03/06 9:20:45 PM): everything
My trolling name (09/03/06 9:21:03 PM): as long as it dont hurt alot lol
hot95cobraguy (09/03/06 9:21:15 PM): be more specific there is alot of stuff
My trolling name (09/03/06 9:21:37 PM): i dont know wut there is really
hot95cobraguy (09/03/06 9:22:01 PM): what positions have u done?
My trolling name (09/03/06 9:22:12 PM): he was on top
hot95cobraguy (09/03/06 9:22:16 PM): thats it?
My trolling name (09/03/06 9:22:18 PM): ya
hot95cobraguy (09/03/06 9:22:22 PM): k
My trolling name (09/03/06 9:22:37 PM): u show me?
hot95cobraguy (09/03/06 9:22:48 PM): yeah we can do some
My trolling name (09/03/06 9:22:53 PM): ok
hot95cobraguy (09/03/06 9:23:08 PM): did he cum in you or only use condom?
My trolling name (09/03/06 9:23:19 PM): he used a condom
hot95cobraguy (09/03/06 9:23:52 PM): do u orgasm when u play with yourself?
My trolling name (09/03/06 9:24:01 PM): ya
hot95cobraguy (09/03/06 9:24:42 PM): do u think u would ever try another girl?
My trolling name (09/03/06 9:25:04 PM): i dont know never thought about it
hot95cobraguy (09/03/06 9:25:15 PM): k
hot95cobraguy (09/03/06 9:27:38 PM): :-?
My trolling name (09/03/06 9:27:48 PM): lol wut?
hot95cobraguy (09/03/06 9:27:55 PM): u tell me
My trolling name (09/03/06 9:28:16 PM): just sitting here talking 2 u listening 2 my mom
My trolling name (09/03/06 9:28:26 PM): she just walks in sometimes
hot95cobraguy (09/03/06 9:28:27 PM): ?listening to your mom?
hot95cobraguy (09/03/06 9:28:30 PM): umm k
My trolling name (09/03/06 9:28:34 PM): move around
hot95cobraguy (09/03/06 9:28:44 PM): do u watch porn?
My trolling name (09/03/06 9:28:51 PM): never seen any
hot95cobraguy (09/03/06 9:29:09 PM): ever seen anyone do it?
My trolling name (09/03/06 9:29:16 PM): no
hot95cobraguy (09/03/06 9:29:19 PM): hmm k
My trolling name (09/03/06 9:29:37 PM): we dont have nuthin like that here
hot95cobraguy (09/03/06 9:30:15 PM): does your mom know u have had sex before?
My trolling name (09/03/06 9:30:21 PM): lol no way
My trolling name (09/03/06 9:30:34 PM): she thinks im a O:-)
hot95cobraguy (09/03/06 9:30:39 PM): lol ;)
hot95cobraguy (09/03/06 9:31:13 PM): weight? hight?
My trolling name (09/03/06 9:31:21 PM): 5 4 100
hot95cobraguy (09/03/06 9:31:27 PM): cool
My trolling name (09/03/06 9:31:43 PM): im skinny i have 2 be
hot95cobraguy (09/03/06 9:31:50 PM): why do u have to be?
My trolling name (09/03/06 9:31:56 PM): ballet
hot95cobraguy (09/03/06 9:32:00 PM): ;)
hot95cobraguy (09/03/06 9:32:02 PM): nice
My trolling name (09/03/06 9:32:07 PM): ty
My trolling name (09/03/06 9:32:49 PM): i got really strong legs tho. hope thats ok
hot95cobraguy (09/03/06 9:32:59 PM): want to do it soon as im there or hang out a bit first
hot95cobraguy (09/03/06 9:33:11 PM): ;) yeah it will be good specialy when u ride
My trolling name (09/03/06 9:33:17 PM): lol ok
My trolling name (09/03/06 9:33:29 PM): we can go in the hot tub when u get here if u want
hot95cobraguy (09/03/06 9:34:06 PM): u wanting to do it in the tub?
My trolling name (09/03/06 9:34:22 PM): wow ya that be cool. didnt think of that lol
hot95cobraguy (09/03/06 9:34:57 PM): where else do u think u would want to do it
My trolling name (09/03/06 9:35:26 PM): i dont care but not on the couch or nuthin its white my mom die if theres anything on it
hot95cobraguy (09/03/06 9:35:33 PM): ;)
hot95cobraguy (09/03/06 9:36:33 PM): have any fantasys? or dreams? about it?
My trolling name (09/03/06 9:36:46 PM): about u?
hot95cobraguy (09/03/06 9:37:01 PM): about me, or sex in general
hot95cobraguy (09/03/06 9:37:10 PM): anyting
My trolling name (09/03/06 9:37:10 PM): ya sometimes
hot95cobraguy (09/03/06 9:37:16 PM): like what?
My trolling name (09/03/06 9:37:34 PM): just thiking about my old bf hes the one i did it with in ohio
hot95cobraguy (09/03/06 9:38:00 PM): is there anything about wanting to do
hot95cobraguy (09/03/06 9:38:05 PM): or just stuff u have done?
My trolling name (09/03/06 9:38:30 PM): i guess just stuff i have done but i want 2 do other things
hot95cobraguy (09/03/06 9:38:56 PM): has there been anything u want to do that u have dreamed or thought about?
My trolling name (09/03/06 9:39:26 PM): just doing it a diff way lol
hot95cobraguy (09/03/06 9:39:32 PM): whats that way?
My trolling name (09/03/06 9:39:36 PM): im shy talking about it im sorry
hot95cobraguy (09/03/06 9:39:44 PM): lol no need to be shy
My trolling name (09/03/06 9:39:54 PM): i know it sux
hot95cobraguy (09/03/06 9:40:16 PM): have u thought about sucking a guy?
My trolling name (09/03/06 9:40:25 PM): ya
hot95cobraguy (09/03/06 9:40:40 PM): about getting licked?
My trolling name (09/03/06 9:40:50 PM): ya
hot95cobraguy (09/03/06 9:41:44 PM): ever thought about swallowing a guys cum?
My trolling name (09/03/06 9:41:57 PM): o thats wut u meant lol
hot95cobraguy (09/03/06 9:42:02 PM): yeah
My trolling name (09/03/06 9:42:09 PM): ya i will try that
hot95cobraguy (09/03/06 9:42:41 PM): do u choke easy?
My trolling name (09/03/06 9:42:51 PM): no
hot95cobraguy (09/03/06 9:42:58 PM): :) thats good
My trolling name (09/03/06 9:43:13 PM): ya
My trolling name (09/03/06 9:43:15 PM): lol
hot95cobraguy (09/03/06 9:43:29 PM): ever kissed another girl/?
My trolling name (09/03/06 9:43:34 PM): no
hot95cobraguy (09/03/06 9:43:53 PM): got any good girl friends?
My trolling name (09/03/06 9:44:14 PM): i have 1 here trina and some in ohio
hot95cobraguy (09/03/06 9:44:30 PM): why dont u give it a try and kiss her or more
My trolling name (09/03/06 9:44:52 PM): just never thought about it. she might freak
hot95cobraguy (09/03/06 9:45:03 PM): ya never know
hot95cobraguy (09/03/06 9:45:19 PM): guess u could she ask how she feels about other girls first i guess
My trolling name (09/03/06 9:45:33 PM): ya
hot95cobraguy (09/03/06 9:46:25 PM): u shaved?
My trolling name (09/03/06 9:46:38 PM): ya i have 2 4 ballet
hot95cobraguy (09/03/06 9:46:42 PM): ;)
My trolling name (09/03/06 9:46:47 PM): lol
hot95cobraguy (09/03/06 9:46:53 PM): everything shaved?
My trolling name (09/03/06 9:47:01 PM): ya mostly
hot95cobraguy (09/03/06 9:47:07 PM): whats mostly?
My trolling name (09/03/06 9:47:15 PM): not at the top
hot95cobraguy (09/03/06 9:47:18 PM): ;)
My trolling name (09/03/06 9:48:10 PM): it will be fun
hot95cobraguy (09/03/06 9:48:18 PM): :-?
hot95cobraguy (09/03/06 9:48:21 PM): yeah
hot95cobraguy (09/03/06 9:48:25 PM): u excited?
My trolling name (09/03/06 9:48:32 PM): ya totally u?
hot95cobraguy (09/03/06 9:48:34 PM): yeah
hot95cobraguy (09/03/06 9:48:38 PM): u horny also?
My trolling name (09/03/06 9:48:45 PM): ya i guess
hot95cobraguy (09/03/06 9:48:51 PM): lol u guess
My trolling name (09/03/06 9:48:57 PM): lol sorry
hot95cobraguy (09/03/06 9:49:19 PM): ever spent the night with a guy?
My trolling name (09/03/06 9:49:27 PM): my old bf
My trolling name (09/03/06 9:49:38 PM): just 1time when my mom was gone
hot95cobraguy (09/03/06 9:49:54 PM): how often does she go away
My trolling name (09/03/06 9:50:04 PM): 2 or 3 times a year
hot95cobraguy (09/03/06 9:50:06 PM): k
hot95cobraguy (09/03/06 9:50:29 PM): how did you meet your old bf
My trolling name (09/03/06 9:50:39 PM): dont laugh
My trolling name (09/03/06 9:50:42 PM): at church
hot95cobraguy (09/03/06 9:50:45 PM): k
My trolling name (09/03/06 9:51:05 PM): he was cool but we moved
My trolling name (09/03/06 9:51:12 PM): he was stupid sometimes tho
hot95cobraguy (09/03/06 9:51:17 PM): hmm
My trolling name (09/03/06 9:51:25 PM): wut?
hot95cobraguy (09/03/06 9:51:29 PM): lol nuttin
hot95cobraguy (09/03/06 9:51:39 PM): :-" ever tasted yourself?
My trolling name (09/03/06 9:51:47 PM): like how?
hot95cobraguy (09/03/06 9:52:01 PM): stick a finger in yourself then lick it?
My trolling name (09/03/06 9:52:06 PM): no
hot95cobraguy (09/03/06 9:52:34 PM): would u be ok ?
hot95cobraguy (09/03/06 9:52:48 PM): like sucking after its been in you
My trolling name (09/03/06 9:53:01 PM): o ya i guess so
hot95cobraguy (09/03/06 9:53:26 PM): k
My trolling name (09/03/06 9:53:49 PM): brb
hot95cobraguy (09/03/06 9:53:51 PM): k
My trolling name (09/03/06 9:55:54 PM): k
hot95cobraguy (09/03/06 9:55:58 PM): :)
My trolling name (09/03/06 9:56:08 PM): i g2g in a few
hot95cobraguy (09/03/06 9:56:23 PM): yeah me to
My trolling name (09/03/06 9:56:27 PM): k
hot95cobraguy (09/03/06 9:56:54 PM): would u want this to be a one time thing or want to meet again
My trolling name (09/03/06 9:57:09 PM): i want 2 meet again if its cool with u
hot95cobraguy (09/03/06 9:57:33 PM): yeah :) it should be cool
My trolling name (09/03/06 9:57:37 PM): ok :)
hot95cobraguy (09/03/06 9:58:20 PM): how would u feel about watching a guy and girl do it or being watched by a girl?
My trolling name (09/03/06 9:58:47 PM): i dont know never did that. is it weird?
hot95cobraguy (09/03/06 9:59:04 PM): it all depends on your mind set
hot95cobraguy (09/03/06 9:59:23 PM): if u think it will be weird it will be, if you think it will be fun it will be
My trolling name (09/03/06 9:59:31 PM): o ic
hot95cobraguy (09/03/06 9:59:46 PM): what do u think
My trolling name (09/03/06 9:59:59 PM): maybe later or something
hot95cobraguy (09/03/06 10:00:19 PM): k
My trolling name (09/03/06 10:00:37 PM): did u want 2 do that this weekend?
hot95cobraguy (09/03/06 10:00:53 PM): this weekend is up to you
hot95cobraguy (09/03/06 10:01:09 PM): i dont got a girl, if you wanted to do that u woudl have to find out
hot95cobraguy (09/03/06 10:01:10 PM): one
My trolling name (09/03/06 10:01:20 PM): i dont have 1 either
hot95cobraguy (09/03/06 10:02:14 PM): hmm k keep your eyes open, talk to girls maybe u can find one, where i can watch u 2, and u watch me and her, she her watch me and u
My trolling name (09/03/06 10:02:26 PM): o ok
hot95cobraguy (09/03/06 10:02:44 PM): or we all 3 coudl be together at the same tiem
hot95cobraguy (09/03/06 10:02:46 PM): tiem
hot95cobraguy (09/03/06 10:02:48 PM): time
My trolling name (09/03/06 10:03:10 PM): i odnt know anyone so it will have 2 be later
My trolling name (09/03/06 10:03:13 PM): dont
hot95cobraguy (09/03/06 10:03:14 PM): k
My trolling name (09/03/06 10:03:47 PM): i g2g i will be on tomorrow u?
hot95cobraguy (09/03/06 10:04:00 PM): probably
hot95cobraguy (09/03/06 10:04:04 PM): bye bye
My trolling name (09/03/06 10:04:09 PM): bye
My trolling name (09/04/06 4:16:56 PM): hey
My trolling name (09/04/06 4:19:08 PM): k i g2g be back later
hot95cobraguy (09/04/06 10:36:40 PM): u onilne?
My trolling name (09/04/06 10:45:23 PM): hey
hot95cobraguy (09/04/06 10:45:38 PM): how ya doing
My trolling name (09/04/06 10:45:41 PM): good u?
hot95cobraguy (09/04/06 10:45:48 PM): im alright
My trolling name (09/04/06 10:45:55 PM): cool
hot95cobraguy (09/04/06 10:46:47 PM): so whats going on
My trolling name (09/04/06 10:47:02 PM): nuthin u?
hot95cobraguy (09/04/06 10:47:22 PM): about to go to bed, gotta get up at 4am
My trolling name (09/04/06 10:47:27 PM): wow y?
hot95cobraguy (09/04/06 10:47:30 PM): work
hot95cobraguy (09/04/06 10:47:49 PM): are you "talking" to other guys?
My trolling name (09/04/06 10:48:03 PM): no talking 2 u
hot95cobraguy (09/04/06 10:48:46 PM): so your not talking to any other guys about meeting up? or haveing some fun?
My trolling name (09/04/06 10:48:59 PM): lol huh? r u 4 real?
hot95cobraguy (09/04/06 10:49:33 PM): im just wondering
My trolling name (09/04/06 10:49:44 PM): u ok?
hot95cobraguy (09/04/06 10:50:12 PM): yeah im good ;) all guys get jellous once in a while and need to know whats going on
My trolling name (09/04/06 10:50:21 PM): aww its cool
My trolling name (09/04/06 10:50:56 PM): tired?
hot95cobraguy (09/04/06 10:51:57 PM): yeah a little
My trolling name (09/04/06 10:52:05 PM): wut u doing?
hot95cobraguy (09/04/06 10:52:47 PM): drinking a cup of tea
My trolling name (09/04/06 10:53:21 PM): cool
hot95cobraguy (09/04/06 10:53:39 PM): so are ya
My trolling name (09/04/06 10:53:43 PM): ty
hot95cobraguy (09/04/06 10:54:02 PM): :-?
My trolling name (09/04/06 10:54:06 PM): i cant wait 2 see u
My trolling name (09/04/06 10:54:20 PM): lol wut?
hot95cobraguy (09/04/06 10:55:07 PM): so are you thinking about meeting other guys? or anything?
My trolling name (09/04/06 10:55:23 PM): lol dude 4 real? no way
hot95cobraguy (09/04/06 10:55:49 PM): k just wonderin if im the only one :)
My trolling name (09/04/06 10:56:20 PM): ya u r. that be kind of stupid 4 me 2 like have all these ppl over. like u guys wont notice each other
hot95cobraguy (09/04/06 10:56:57 PM): /:)
My trolling name (09/04/06 10:57:03 PM): lol
hot95cobraguy (09/04/06 10:58:31 PM): what type of place u live in
My trolling name (09/04/06 10:58:40 PM): house
hot95cobraguy (09/04/06 10:58:50 PM): k
My trolling name (09/04/06 10:59:06 PM): u still gona be able 2 stay the night?
hot95cobraguy (09/04/06 10:59:37 PM): why ya ask?
My trolling name (09/04/06 10:59:43 PM): just aking
My trolling name (09/04/06 10:59:46 PM): askin
hot95cobraguy (09/04/06 11:01:18 PM): k well if i come up ill spend the night
My trolling name (09/04/06 11:01:25 PM): k
My trolling name (09/04/06 11:03:44 PM): ur in a bad mood huh?
hot95cobraguy (09/04/06 11:03:55 PM): just tired, and hungry
hot95cobraguy (09/04/06 11:04:14 PM): roomie is cooking at the moment probably be a bit before i can eat
My trolling name (09/04/06 11:04:22 PM): aww
hot95cobraguy (09/04/06 11:04:49 PM): i need to decide if i gonna come up or not
hot95cobraguy (09/04/06 11:05:04 PM): :( your young and i dont wanna get in trouble
My trolling name (09/04/06 11:05:32 PM): omg r u serious? aint no one gona know. pl ive done it lots with my old bfs.
hot95cobraguy (09/04/06 11:05:54 PM): /:)
My trolling name (09/04/06 11:06:08 PM): not done it i mean have them over when my mom was gone
hot95cobraguy (09/04/06 11:06:16 PM): lol k
My trolling name (09/04/06 11:06:50 PM): y u think im being so careful? like i wana get caught. aint gona happen if im careful
hot95cobraguy (09/04/06 11:07:24 PM): how are u being careful?
My trolling name (09/04/06 11:08:08 PM): by not giving my addy right away and stuff in case my mom cahnged her plans and u dont know about it and show up. i know wut im doing.
My trolling name (09/04/06 11:08:12 PM): <---not stupid
hot95cobraguy (09/04/06 11:08:26 PM): ;)
My trolling name (09/04/06 11:09:37 PM): so u may not come?
My trolling name (09/04/06 11:09:53 PM): no
hot95cobraguy (09/04/06 11:10:05 PM): i will \
My trolling name (09/04/06 11:10:13 PM): k cool
My trolling name (09/04/06 11:14:28 PM): u there?
hot95cobraguy (09/04/06 11:14:28 PM): still excited?
My trolling name (09/04/06 11:14:35 PM): lol ya! u?
hot95cobraguy (09/04/06 11:14:38 PM): yep
hot95cobraguy (09/04/06 11:14:46 PM): how old is the pic in your profile
My trolling name (09/04/06 11:15:19 PM): like 4 months old or sumthin it was taken right b4 we moved
hot95cobraguy (09/04/06 11:15:26 PM): k
hot95cobraguy (09/04/06 11:15:32 PM): :-?
My trolling name (09/04/06 11:15:46 PM): wut?
hot95cobraguy (09/04/06 11:15:58 PM): nothing just lookin at it
hot95cobraguy (09/04/06 11:15:59 PM): ;)
My trolling name (09/04/06 11:16:05 PM): aww ok
hot95cobraguy (09/04/06 11:16:33 PM): so what did ya do last night after we talked?
My trolling name (09/04/06 11:16:43 PM): went 2 bed i think
hot95cobraguy (09/04/06 11:16:56 PM): >:) anything else? maybe in bed?
My trolling name (09/04/06 11:17:11 PM): lol no not lasst night i wasnt feeling that great
hot95cobraguy (09/04/06 11:17:24 PM): when was the last time?
My trolling name (09/04/06 11:17:34 PM): last week maybe
hot95cobraguy (09/04/06 11:17:39 PM): :O
hot95cobraguy (09/04/06 11:18:02 PM): u should do it every night for the rest of the week for me ;)
My trolling name (09/04/06 11:18:04 PM): lol
My trolling name (09/04/06 11:18:14 PM): ooo ic :D
hot95cobraguy (09/04/06 11:18:26 PM): hmm ;;)
My trolling name (09/04/06 11:18:31 PM): ur silly
hot95cobraguy (09/04/06 11:19:11 PM): im going to bed, wanna call me and talk for a few min?
My trolling name (09/04/06 11:19:29 PM): my moms here maybe i can sneak in a few tho
My trolling name (09/04/06 11:20:09 PM): or i can call u tomorrow
hot95cobraguy (09/04/06 11:20:16 PM): if u can that will be nice, if not ill talk to you tomorrow, if it more than 20 min from now dont call ill be asleep
My trolling name (09/04/06 11:20:37 PM): o ok
hot95cobraguy (09/04/06 11:20:56 PM): and make sure mom cant find my number
My trolling name (09/04/06 11:21:15 PM): no way i use a calling card 2 so she cant see it ont he bill
hot95cobraguy (09/04/06 11:21:22 PM): 858-602-6483
hot95cobraguy (09/04/06 11:21:22 PM): ok
My trolling name (09/04/06 11:21:35 PM): k thanks
hot95cobraguy (09/04/06 11:21:40 PM): k later
My trolling name (09/04/06 11:21:46 PM): k night
My trolling name (09/05/06 4:53:38 PM): i tried to call you
My trolling name (09/05/06 10:46:35 PM): where r u?
hot95cobraguy (09/06/06 12:53:17 AM): hi
My trolling name (09/06/06 9:33:06 PM): hey
My trolling name (09/06/06 9:33:17 PM): wuts up?
hot95cobraguy (09/07/06 12:20:14 AM): hi :) u online? or am i missin ya
My trolling name (09/07/06 9:02:38 PM): hey!
hot95cobraguy (09/07/06 9:19:59 PM): hey
hot95cobraguy (09/07/06 9:19:59 PM): hey we need to talk, try to call or something, if im not online, ill answer if im not at work, just leave a message
My trolling name (09/07/06 9:35:36 PM): im here
hot95cobraguy (09/07/06 9:35:52 PM): :)
My trolling name (09/07/06 9:36:02 PM): wuts up?
hot95cobraguy (09/07/06 9:36:27 PM): eating and watching tv at the moment you?
My trolling name (09/07/06 9:36:45 PM): nuthin now we went shopping 2 day 4 food and stuff
hot95cobraguy (09/07/06 9:37:05 PM): ooh
My trolling name (09/07/06 9:37:06 PM): i tried 2 call u the other day
hot95cobraguy (09/07/06 9:37:14 PM): :-?
hot95cobraguy (09/07/06 9:37:44 PM): there was a missed call from a number in your area, it was while i was at work
hot95cobraguy (09/07/06 9:37:54 PM): thought u were useing a calling card?
My trolling name (09/07/06 9:38:05 PM): i am but it dont block my number
My trolling name (09/07/06 9:38:21 PM): which i dont care as long as my mom dont see urs and she wont
hot95cobraguy (09/07/06 9:39:03 PM): hmm ushually phone cards come put as a completely different number
hot95cobraguy (09/07/06 9:39:16 PM): from the calling card company
My trolling name (09/07/06 9:39:17 PM): i know but these 1s dont
hot95cobraguy (09/07/06 9:39:46 PM): so your *edit*
My trolling name (09/07/06 9:39:53 PM): ya
hot95cobraguy (09/07/06 9:40:01 PM): k
hot95cobraguy (09/07/06 9:40:07 PM): sorry i missed ya then
My trolling name (09/07/06 9:40:16 PM): its ok i was sneaking anyway lol
hot95cobraguy (09/07/06 9:40:54 PM): sneaking? where to?
My trolling name (09/07/06 9:41:01 PM): sneaking 2 call u
hot95cobraguy (09/07/06 9:41:23 PM): lol k
My trolling name (09/07/06 9:42:00 PM): o i will give u my addy now r us still coming?
hot95cobraguy (09/07/06 9:42:17 PM): sure
hot95cobraguy (09/07/06 9:42:26 PM): what time tomorrow does your mom leave?
My trolling name (09/07/06 9:42:34 PM): 12
hot95cobraguy (09/07/06 9:42:42 PM): noon?
My trolling name (09/07/06 9:42:47 PM): ya
hot95cobraguy (09/07/06 9:43:12 PM): i get off work at 2:30 tomorrow so u can call anytime after that if ya want
My trolling name (09/07/06 9:43:18 PM): k
hot95cobraguy (09/07/06 9:43:36 PM): if u want
My trolling name (09/07/06 9:43:43 PM): ya i want lol
My trolling name (09/07/06 9:43:54 PM): wut time can u come over?
hot95cobraguy (09/07/06 9:44:18 PM): well i should be getting off work earlier than i thought saturday
My trolling name (09/07/06 9:44:27 PM): cool!
hot95cobraguy (09/07/06 9:45:09 PM): so whats the address?
My trolling name (09/07/06 9:45:17 PM): o lol duh!
My trolling name (09/07/06 9:45:29 PM): *edit*
hot95cobraguy (09/07/06 9:46:17 PM): and your zip again?
My trolling name (09/07/06 9:46:28 PM): *edit*
My trolling name (09/07/06 9:47:25 PM): u there?
hot95cobraguy (09/07/06 9:47:42 PM): yeah
My trolling name (09/07/06 9:47:45 PM): k
hot95cobraguy (09/07/06 9:47:47 PM): lookin at map
My trolling name (09/07/06 9:47:50 PM): k
hot95cobraguy (09/07/06 9:48:07 PM): hmm take me a hour and half to get there
My trolling name (09/07/06 9:48:16 PM): ok
hot95cobraguy (09/07/06 9:48:45 PM): how do you feel about a bottle of wine?
My trolling name (09/07/06 9:48:55 PM): 4 real? thats cool
hot95cobraguy (09/07/06 9:49:15 PM): have you ever drank any before
My trolling name (09/07/06 9:49:42 PM): not really i sipped some b4 but not really drank it
hot95cobraguy (09/07/06 9:50:48 PM): well i got a bottle of champaign and a bottle of rasburry burgandy wine
hot95cobraguy (09/07/06 9:50:53 PM): which would u like
My trolling name (09/07/06 9:51:04 PM): champaign
hot95cobraguy (09/07/06 9:51:16 PM): k
My trolling name (09/07/06 9:51:26 PM): :D
My trolling name (09/07/06 9:55:29 PM): r u busy?
hot95cobraguy (09/07/06 9:55:38 PM): no just eating
My trolling name (09/07/06 9:55:42 PM): o ok
hot95cobraguy (09/07/06 9:55:48 PM): so i assume u have cups?
My trolling name (09/07/06 9:55:56 PM): umm ya lol
hot95cobraguy (09/07/06 9:56:25 PM): k ;)
My trolling name (09/07/06 9:56:46 PM): brb
hot95cobraguy (09/07/06 9:56:53 PM): k
hot95cobraguy (09/07/06 10:07:22 PM): :-"
My trolling name (09/07/06 10:09:26 PM): omg sorry
hot95cobraguy (09/07/06 10:09:34 PM): what happen?
My trolling name (09/07/06 10:09:56 PM): shes packin and stuff and i have 2 help her. shes driving me crazy
hot95cobraguy (09/07/06 10:10:04 PM): lol
My trolling name (09/07/06 10:10:22 PM): u gona be here?
hot95cobraguy (09/07/06 10:10:46 PM): im about to go to bed
My trolling name (09/07/06 10:11:02 PM): o 4 real? its only like 8
hot95cobraguy (09/07/06 10:11:23 PM): i start work at 6
My trolling name (09/07/06 10:11:28 PM): o ok
hot95cobraguy (09/07/06 10:11:32 PM): got to get up at 4
My trolling name (09/07/06 10:11:41 PM): k i will callu tomorrow
hot95cobraguy (09/07/06 10:12:41 PM): k
hot95cobraguy (09/07/06 10:13:10 PM): so whats been on your mind
hot95cobraguy (09/07/06 10:14:45 PM): :-?
hot95cobraguy (09/07/06 10:15:55 PM): could u do me a favor?
hot95cobraguy (09/07/06 10:16:48 PM): email me your address, lumpydough@excite.com
hot95cobraguy (09/09/06 12:08:07 AM): u online?
My trolling name (09/09/06 11:07:52 AM): hey! wuts up? i totally cant wait 2 see u! im gona clean up the house. o i was gona make tacos lol 4 when u get here :P
My trolling name (09/09/06 11:08:09 AM): see u later!

Disclaimer: This information is made available for the purpose of informing the internet community, creating awareness for parents, and deterring individuals such as this. Our claims of "truth" with this file are limited to two areas, that the screen name in question had the conversation above, and that in files post-September 1st, 2003, that the phone number included in the file was used during the commission of this chatlog. The only person with the authority to remove this file is admin@perverted-justice.com.

Anyone who attempts to use this information to commit a criminal act against another person can be subject to criminal prosecution or civil action. Perverted-Justice.com condemns the attempt, use, or even thought of physical violence, extortion or harassment against the individual above. Such actions are not in the spirit of what Perverted-Justice.com is all about and would put your own personal safety at risk.

Slimyness Scale: Your opinions on this post
On a 1-5 scale. 1. Not slimy at all | 5. Really slimy

Average Slimyness: 4.17 | Total Votes: 188
1. Not really Slimy 2. Somewhat Slimy 3. Just Plain Slimy
4. Really Slimy 5. Simply beyond slimy