Perverted-Justice.com Archives
Maroof decided to make a short trip to Long Beach
Bust by Carlos V @ 5/25/2007 5:53 PM PST

[this file is a part of a Group Media Bust]

[Conviction]

Perverted Justice mark: Maroof, 24
Yahoo IM: spaki786 [ spaki786@yahoo.com ]
Location: Orange County, California
[send spaki786 a message ]

Wannabe Pedo's Picture

Currently reading with the contributor's comments (in blue).
Turn commentary off



spaki786 (09/02/06 1:21:36 PM): hi
decoy name (09/02/06 1:21:39 PM): hi
spaki786 (09/02/06 1:21:44 PM): a/s/l?
spaki786 (09/02/06 1:21:46 PM): 24/m/oc
decoy name (09/02/06 1:21:57 PM): 12 f ca here
spaki786 (09/02/06 1:22:10 PM): 12 wow
spaki786 (09/02/06 1:22:11 PM): damn
decoy name (09/02/06 1:22:13 PM): wut
spaki786 (09/02/06 1:22:26 PM): lol ..ur 12 damn
spaki786 (09/02/06 1:22:36 PM): where u from little girl?
decoy name (09/02/06 1:22:48 PM): sth of la
spaki786 (09/02/06 1:23:01 PM): oh oke...
spaki786 (09/02/06 1:23:03 PM): like oc?
spaki786 (09/02/06 1:23:10 PM): kool kool
spaki786 (09/02/06 1:23:16 PM): so wut u do little girl?
decoy name (09/02/06 1:23:34 PM): i lik dancin shoppin playin with my chiwawa stuff lik that
decoy name (09/02/06 1:23:35 PM): u
spaki786 (09/02/06 1:23:56 PM): kol...me...movies....beach.....hill tops..............dateing............
spaki786 (09/02/06 1:24:09 PM): so u 12 and ur parents let u use computer kool
decoy name (09/02/06 1:24:24 PM): lol i got 1 in my rm
spaki786 (09/02/06 1:24:33 PM): u got camera?
spaki786 (09/02/06 1:24:36 PM): little girl
decoy name (09/02/06 1:24:41 PM): no i dont got 1 of thoz
decoy name (09/02/06 1:24:48 PM): it didn com iwth 1
spaki786 (09/02/06 1:24:58 PM): lol koo...i was dman lets see if she got everything'
spaki786 (09/02/06 1:25:02 PM): kool
spaki786 (09/02/06 1:25:06 PM): u got myspace?
decoy name (09/02/06 1:25:10 PM): yeh
spaki786 (09/02/06 1:25:12 PM): link?
decoy name (09/02/06 1:25:14 PM): look on my pro
decoy name (09/02/06 1:25:23 PM): u got 1
decoy name (09/02/06 1:25:40 PM): ?
spaki786 (09/02/06 1:25:47 PM): yeah
spaki786 (09/02/06 1:25:48 PM): add me
spaki786 (09/02/06 1:25:54 PM): www.myspace.com/ynot786
spaki786 (09/02/06 1:26:11 PM): its gonna ask for my email....
spaki786 (09/02/06 1:26:16 PM): tony_420syed@
spaki786 (09/02/06 1:26:18 PM): hotmail.com
spaki786 (09/02/06 1:26:44 PM): i just added you
spaki786 (09/02/06 1:27:01 PM): so u got older bros or sistaz?
decoy name (09/02/06 1:27:25 PM): i got oldr sis
decoy name (09/02/06 1:27:30 PM): she at college
spaki786 (09/02/06 1:27:32 PM): kool
spaki786 (09/02/06 1:27:42 PM): so u stay home....with ya parents kool
spaki786 (09/02/06 1:27:47 PM): wut city u in little one?
decoy name (09/02/06 1:27:56 PM): i cant tell u taht yet
decoy name (09/02/06 1:27:59 PM): idk u well nuff
decoy name (09/02/06 1:28:08 PM): u could b lik murdr or sumthin
decoy name (09/02/06 1:28:10 PM): lol
spaki786 (09/02/06 1:28:12 PM): lol...ok as u say .........
spaki786 (09/02/06 1:28:20 PM): lol.....wut if i say same 4 u......
decoy name (09/02/06 1:28:22 PM): i only with mom
decoy name (09/02/06 1:28:33 PM): my parentz divorc
spaki786 (09/02/06 1:28:33 PM): u could me a murder...a cop.....a spy
spaki786 (09/02/06 1:28:37 PM): kool
decoy name (09/02/06 1:28:45 PM): ooo i wanna b a spy
spaki786 (09/02/06 1:28:4 8 PM): lol
decoy name (09/02/06 1:28:50 PM): that would b soooo koooollllll
spaki786 (09/02/06 1:29:02 PM): lol
spaki786 (09/02/06 1:29:04 PM): ya ya
spaki786 (09/02/06 1:29:46 PM): r u those ya real pics..on myspace...
decoy name (09/02/06 1:29:53 PM): yeh
spaki786 (09/02/06 1:30:00 PM): u can pass as a 16 or 17 years old lol...
spaki786 (09/02/06 1:30:01 PM): not bad
spaki786 (09/02/06 1:30:04 PM): so wut else
decoy name (09/02/06 1:30:18 PM): uhhh wut ur name
spaki786 (09/02/06 1:30:35 PM): mine is tony.....also shakir
spaki786 (09/02/06 1:30:37 PM): yas?
decoy name (09/02/06 1:30:44 PM): im bailey
decoy name (09/02/06 1:30:47 PM): n2m u
spaki786 (09/02/06 1:30:55 PM): u too..little girl......
decoy name (09/02/06 1:31:02 PM): ty
decoy name (09/02/06 1:31:05 PM): :)
spaki786 (09/02/06 1:31:13 PM): so little one u gotta bf?
decoy name (09/02/06 1:31:24 PM): no
decoy name (09/02/06 1:31:30 PM): i not hav 1
decoy name (09/02/06 1:31:42 PM): u got gf
spaki786 (09/02/06 1:31:51 PM): hmm..i date...no gf
decoy name (09/02/06 1:32:01 PM): o ok
decoy name (09/02/06 1:32:02 PM): kool
spaki786 (09/02/06 1:32:07 PM): yup
spaki786 (09/02/06 1:32:16 PM): so what kinda guys u date????
decoy name (09/02/06 1:32:39 PM): i not realy date i only 12
decoy name (09/02/06 1:32:40 PM): lol
spaki786 (09/02/06 1:32:58 PM): oh okie lol
decoy name (09/02/06 1:33:12 PM): lol
decoy name (09/02/06 1:33:25 PM): i go 2 moveys with lik lotz of ppls tho
decoy name (09/02/06 1:33:28 PM): lik in group
decoy name (09/02/06 1:33:36 PM): n go 2 ppls houses n stuff
spaki786 (09/02/06 1:33:47 PM): kool
spaki786 (09/02/06 1:33:49 PM): kool
decoy name (09/02/06 1:33:53 PM): yeh
spaki786 (09/02/06 1:33:59 PM): been to oc?
spaki786 (09/02/06 1:34:47 PM): wut else
decoy name (09/02/06 1:35:14 PM): u r kool
spaki786 (09/02/06 1:35:22 PM): am i ?
spaki786 (09/02/06 1:35:28 PM): how can u say dat.....
decoy name (09/02/06 1:35:53 PM): cuz u talkin 2 me
decoy name (09/02/06 1:35:54 PM): lol
decoy name (09/02/06 1:36:00 PM): duhhhhh
spaki786 (09/02/06 1:36:04 PM): lol
spaki786 (09/02/06 1:36:05 PM): haha
spaki786 (09/02/06 1:36:24 PM): okie....u only 12.....so im talkin.......not like we gonna hook up so dats kool........safe here
spaki786 (09/02/06 1:36:25 PM): lol
decoy name (09/02/06 1:36:46 PM): lol
spaki786 (09/02/06 1:37:01 PM): ur probly a cop.....or some officer ....
spaki786 (09/02/06 1:37:02 PM): lol
decoy name (09/02/06 1:37:15 PM): wut
decoy name (09/02/06 1:37:15 PM): ?
spaki786 (09/02/06 1:37:38 PM): yaa....how can i trust ...dat ur da same girl..on myspace lol....i cant miss little
decoy name (09/02/06 1:37:54 PM): y
decoy name (09/02/06 1:37:59 PM): u wanna c mor pics or sumthin
spaki786 (09/02/06 1:38:04 PM): u got sum?
spaki786 (09/02/06 1:38:06 PM): show me heer
decoy name (09/02/06 1:38:08 PM): yeh
spaki786 (09/02/06 1:38:15 PM): show me........little girl
spaki786 (09/02/06 1:39:02 PM): kool........still pics....dont mean anythin....but cute pics....litttle girl...
decoy name (09/02/06 1:39:11 PM): ty
decoy name (09/02/06 1:39:14 PM): :)
spaki786 (09/02/06 1:39:28 PM): so wut else
decoy name (09/02/06 1:39:43 PM): idk wut els u wanna tlk bout
spaki786 (09/02/06 1:39:52 PM): hmmmm anything...
spaki786 (09/02/06 1:39:55 PM): start ill go along
decoy name (09/02/06 1:40:02 PM): u lik shoppin
spaki786 (09/02/06 1:40:17 PM): hmm yeah
decoy name (09/02/06 1:40:25 PM): realy
decoy name (09/02/06 1:40:29 PM): most guyz dont
spaki786 (09/02/06 1:40:39 PM): i do....i buy stuff for my self alot lol
decoy name (09/02/06 1:40:52 PM): kooooolll
decoy name (09/02/06 1:40:56 PM): wut u buy
spaki786 (09/02/06 1:40:56 PM): yu...
decoy name (09/02/06 1:41:02 PM): i luvvvvvvv it
spaki786 (09/02/06 1:41:07 PM): hmm cloths...........colognes......................stufff
decoy name (09/02/06 1:41:46 PM): kool
spaki786 (09/02/06 1:41:55 PM): have u ever dated a guy??u know...i know u 12 but girls these dayz r way ahead lol
decoy name (09/02/06 1:42:06 PM): yeh kinda
spaki786 (09/02/06 1:42:16 PM): kool..hwo old was he 11??or 12?
decoy name (09/02/06 1:42:20 PM): my parentz didnt kno tho
decoy name (09/02/06 1:42:33 PM): lik mayb lik 16
decoy name (09/02/06 1:42:35 PM): he could driv
spaki786 (09/02/06 1:42:57 PM): oh okie..ur parents didnt know..ofcourse....they wont let u date a older dude hellloo
decoy name (09/02/06 1:43:05 PM): lol
decoy name (09/02/06 1:43:11 PM): they mit kill me
spaki786 (09/02/06 1:43:13 PM): anywaz....16 hmmm kool....did u do anything with him??or did he tryd?
spaki786 (09/02/06 1:43:14 PM): lol
decoy name (09/02/06 1:43:20 PM): lik do wut
spaki786 (09/02/06 1:43:57 PM): liek wut girl and a guy does...lol
decoy name (09/02/06 1:44:07 PM): lik go 2 moveys n stuff
decoy name (09/02/06 1:44:08 PM): yeh
spaki786 (09/02/06 1:44:17 PM): yeah....make out....stuff
decoy name (09/02/06 1:44:22 PM): ooo lol
decoy name (09/02/06 1:44:26 PM): yeh
decoy name (09/02/06 1:44:27 PM): mayb
decoy name (09/02/06 1:44:28 PM): lol
spaki786 (09/02/06 1:44:49 PM): lol
spaki786 (09/02/06 1:44:50 PM): i see
decoy name (09/02/06 1:44:54 PM): :)
spaki786 (09/02/06 1:45:19 PM): so wut else
spaki786 (09/02/06 1:45:25 PM): how u met that 16 year old guy?
decoy name (09/02/06 1:46:18 PM): he was 1 of my frndz
decoy name (09/02/06 1:46:28 PM): a frndz frndz
spaki786 (09/02/06 1:46:36 PM): koo koo
decoy name (09/02/06 1:47:04 PM): yeh
spaki786 (09/02/06 1:47:18 PM): anywaz im out see u around....if u wana go to movies hit m eup lol........or partys...
spaki786 (09/02/06 1:47:20 PM): gtg nowww
spaki786 (09/02/06 1:47:23 PM): see ya little girl
decoy name (09/02/06 1:47:25 PM): kk
decoy name (09/02/06 1:47:26 PM): byez
decoy name (09/02/06 1:47:30 PM): :)
decoy name (09/03/06 11:42:21 PM): hi
spaki786 (09/03/06 11:42:27 PM): hey
decoy name (09/03/06 11:42:32 PM): how r u
spaki786 (09/03/06 11:42:37 PM): good and u
decoy name (09/03/06 11:42:41 PM): good
decoy name (09/03/06 11:42:41 PM): ty
spaki786 (09/03/06 11:43:01 PM): wut u upto?
spaki786 (09/03/06 11:43:31 PM): ?
decoy name (09/03/06 11:43:40 PM): nuthin
decoy name (09/03/06 11:43:42 PM): bein bord
decoy name (09/03/06 11:44:15 PM): u
spaki786 (09/03/06 11:44:25 PM): lol
spaki786 (09/03/06 11:44:27 PM): i see
spaki786 (09/03/06 11:44:30 PM): where u at again?
decoy name (09/03/06 11:44:35 PM): so cal
spaki786 (09/03/06 11:44:50 PM): la rite
decoy name (09/03/06 11:44:58 PM): sth of there
spaki786 (09/03/06 11:45:02 PM): oh ya
spaki786 (09/03/06 11:45:06 PM): why wont ya go out?
spaki786 (09/03/06 11:46:01 PM): ..
decoy name (09/03/06 11:46:13 PM): i only 12
decoy name (09/03/06 11:46:14 PM): lol
spaki786 (09/03/06 11:46:27 PM): so call someone to cum get ya....and go have funn..movie...beach stuff
decoy name (09/03/06 11:46:47 PM): o ok
decoy name (09/03/06 11:46:48 PM): wutevr
decoy name (09/03/06 11:46:50 PM): at nite
decoy name (09/03/06 11:46:51 PM): ?
spaki786 (09/03/06 11:46:52 PM): ya..
decoy name (09/03/06 11:46:52 PM): lol
spaki786 (09/03/06 11:46:54 PM): why not?
decoy name (09/03/06 11:47:02 PM): mom here
decoy name (09/03/06 11:47:08 PM): she not let me go nowhere
spaki786 (09/03/06 11:47:21 PM): go when shes not home.....or invite freinds home when she aint there
decoy name (09/03/06 11:47:27 PM): o ok
decoy name (09/03/06 11:47:30 PM): i mite
decoy name (09/03/06 11:47:32 PM): we c
spaki786 (09/03/06 11:47:42 PM): when she aint home?
decoy name (09/03/06 11:48:12 PM): yah
decoy name (09/03/06 11:48:23 PM): but i got skool nxt wk
spaki786 (09/03/06 11:48:32 PM): so invite people b4 dat
spaki786 (09/03/06 11:48:36 PM): when is ur mom not home?
spaki786 (09/03/06 11:48:52 PM): or sneak out at nite
decoy name (09/03/06 11:49:18 PM): when she wrks
spaki786 (09/03/06 11:49:28 PM): dats my point....when does she work
decoy name (09/03/06 11:49:35 PM): idk
decoy name (09/03/06 11:49:39 PM): her sched changs
decoy name (09/03/06 11:49:41 PM): she nurs
spaki786 (09/03/06 11:49:43 PM): oh okie.......
spaki786 (09/03/06 11:49:52 PM): if ur free 2marow ill cum see ya
spaki786 (09/03/06 11:50:01 PM): if u give me ya number and stuff
decoy name (09/03/06 11:50:06 PM): oo ok
decoy name (09/03/06 11:50:21 PM): she off tom i thnk
spaki786 (09/03/06 11:50:37 PM): wut is ur number?
decoy name (09/03/06 11:50:44 PM): cuz she said we gonna go eat ribz or sumthin
decoy name (09/03/06 11:50:55 PM): i cant giv u taht
decoy name (09/03/06 11:51:01 PM): we got id
decoy name (09/03/06 11:51:07 PM): i get in trubl if u call
spaki786 (09/03/06 11:51:09 PM): ill block it.......hello
spaki786 (09/03/06 11:51:39 PM): ill block mine
decoy name (09/03/06 11:51:49 PM): wut u meen
spaki786 (09/03/06 11:51:56 PM): my number wont show
decoy name (09/03/06 11:52:09 PM): ooo i dont take chanc
decoy name (09/03/06 11:52:14 PM): i dont wanna g et in trubl
decoy name (09/03/06 11:52:32 PM): i tlk 2 u more then i giv 2 u
decoy name (09/03/06 11:52:33 PM): k
spaki786 (09/03/06 11:52:36 PM): as u say...i guess.......told u u wont get in trouble
decoy name (09/03/06 11:52:51 PM): ty i giv it 2 u sumtime
spaki786 (09/03/06 11:53:26 PM): dont.....cuz u dont trust me...now how u gonna trust me later
decoy name (09/03/06 11:53:40 PM): cuz i jst startd talkin 2 u yesterday
decoy name (09/03/06 11:53:41 PM): lol
spaki786 (09/03/06 11:53:45 PM): itz okie......
spaki786 (09/03/06 11:53:58 PM): bailey............itz ok..................dont give
decoy name (09/03/06 11:54:15 PM): i tld u i giv it 2 u
decoy name (09/03/06 11:54:23 PM): mom here now neway
decoy name (09/03/06 11:54:28 PM): so u cant call
spaki786 (09/03/06 11:54:45 PM): i dont wana call now....ill call 2marow.....sometime......but i guess u dont trust
decoy name (09/03/06 11:55:04 PM): lol i trust but my mom here
spaki786 (09/03/06 11:55:33 PM): liek i said...i dont wana cal u now...give me a time ill call u at dat time...promise
decoy name (09/03/06 11:55:50 PM): i tlk 2 u on here 1st n i tell u when 2 call
spaki786 (09/03/06 11:56:22 PM): ur a cop for sure now..........i knew it
decoy name (09/03/06 11:56:38 PM): ?
spaki786 (09/03/06 11:56:45 PM): ur a cop rite
spaki786 (09/03/06 11:56:47 PM): dont lie
decoy name (09/03/06 11:56:53 PM): wut u talkin bout
spaki786 (09/03/06 11:57:02 PM): dats why u aint givinnumebr
decoy name (09/03/06 11:57:09 PM): u not given me ur num
decoy name (09/03/06 11:57:13 PM): i guess ur cop 2
spaki786 (09/03/06 11:57:19 PM): lol...bailey
spaki786 (09/03/06 11:57:30 PM): if i give u mine..would u call....?
decoy name (09/03/06 11:57:34 PM): ya
spaki786 (09/03/06 11:57:35 PM): rite now?
decoy name (09/03/06 11:57:38 PM): ya
spaki786 (09/03/06 11:57:41 PM): and say hi....
decoy name (09/03/06 11:57:46 PM): ya
spaki786 (09/03/06 11:57:48 PM): im not kidin....lets see if ur real.....
decoy name (09/03/06 11:57:54 PM): kk i call i promis
spaki786 (09/03/06 11:57:58 PM): 7147574466...............................
spaki786 (09/03/06 11:58:03 PM): call now lets see.......
decoy name (09/03/06 11:58:30 PM): kk
spaki786 (09/03/06 11:58:38 PM): hmm waitin u little cop lol
decoy name (09/03/06 11:58:54 PM): lol giv me sum time
decoy name (09/03/06 11:58:55 PM): lol
spaki786 (09/03/06 11:59:20 PM): hmmm when u call i gotta get off the net ok...
spaki786 (09/03/06 11:59:22 PM): so call hello
decoy name (09/03/06 11:59:34 PM): kk i tell u when i can call
decoy name (09/03/06 11:59:39 PM): lemme go find fone
spaki786 (09/03/06 11:59:42 PM): ok
spaki786 (09/04/06 12:00:27 AM): ?
decoy name (09/04/06 12:04:39 AM): i got bootd
decoy name (09/04/06 12:04:45 AM): u there
decoy name (09/04/06 12:05:52 AM): callin now
decoy name (09/04/06 12:24:04 AM): i jst calld u
decoy name (09/04/06 12:24:09 AM): why u not answer
decoy name (09/04/06 12:24:15 AM):
spaki786 (09/04/06 9:36:16 PM): u never called dont lie ok
decoy name (09/04/06 9:36:22 PM): ya i did
decoy name (09/04/06 9:36:27 PM): ur voicemail came on
decoy name (09/04/06 9:36:38 PM): :-P
spaki786 (09/04/06 9:36:48 PM): did u left a message ??
decoy name (09/04/06 9:36:55 PM): no i not
spaki786 (09/04/06 9:36:55 PM): and wut number did u call from....
decoy name (09/04/06 9:37:07 PM): i calld frm callin card taht my dad gave me 2 call him
spaki786 (09/04/06 9:37:15 PM): kool
spaki786 (09/04/06 9:37:22 PM): so wuzz up...
spaki786 (09/04/06 9:37:27 PM): when u wana hang out?
decoy name (09/04/06 9:37:53 PM): idk i thnk my mom mite wrk this weeknd
spaki786 (09/04/06 9:38:04 PM): what bout weekdayz?
decoy name (09/04/06 9:38:14 PM): i got skool
spaki786 (09/04/06 9:38:23 PM): as u say i guess
decoy name (09/04/06 9:38:24 PM): mayb fri nite or sumthin
spaki786 (09/04/06 9:38:48 PM): ya if u call...or give me ur number
decoy name (09/04/06 9:39:35 PM): kk kool
spaki786 (09/04/06 9:39:49 PM): so wuzz up
decoy name (09/04/06 9:39:53 PM): nuthin
decoy name (09/04/06 9:39:56 PM): wut u been doin
spaki786 (09/04/06 9:40:14 PM): bored...wana have funn...but im singl elol
decoy name (09/04/06 9:40:37 PM): o ok
spaki786 (09/04/06 9:40:50 PM): yup
decoy name (09/04/06 9:41:10 PM): wut u wanna do when we hang out
spaki786 (09/04/06 9:41:27 PM): hmm wut u wana do??
spaki786 (09/04/06 9:41:38 PM): watch a movie.......eat......lay down lol....talk
decoy name (09/04/06 9:41:51 PM): i up 4 nethng with kool n nice ppl
spaki786 (09/04/06 9:42:02 PM): hmm up for what lol
decoy name (09/04/06 9:42:12 PM): nethng realy
spaki786 (09/04/06 9:42:21 PM): hmmmm...k
spaki786 (09/04/06 9:43:05 PM): wut u like?
decoy name (09/04/06 9:43:11 PM): o i dont care
decoy name (09/04/06 9:43:14 PM): wutevr u wanna do
decoy name (09/04/06 9:43:20 PM): i jst lik doin fun stuff
spaki786 (09/04/06 9:43:47 PM): like?
spaki786 (09/04/06 9:43:49 PM): tell me
spaki786 (09/04/06 9:43:54 PM): ill do watever u wana do
decoy name (09/04/06 9:43:58 PM): me 222
decoy name (09/04/06 9:44:02 PM): u decid tho u oldr
decoy name (09/04/06 9:44:03 PM): lol
spaki786 (09/04/06 9:44:19 PM): lol..yeah i like laot of stuff dat u probly dont like or done.....
spaki786 (09/04/06 9:44:23 PM): so u tell me what u like
decoy name (09/04/06 9:44:23 PM): lik wut
spaki786 (09/04/06 9:44:56 PM): like i like...to make out.............cuddle....grab.....lick.......eat .......kisss all over body ......get my stuff sucked....all kinda stuff helllo
decoy name (09/04/06 9:45:21 PM): ahhh taht kool
spaki786 (09/04/06 9:45:34 PM): u like dat /
decoy name (09/04/06 9:46:05 PM): it souond kool
spaki786 (09/04/06 9:46:21 PM): ko..
spaki786 (09/04/06 9:46:28 PM): u want me likc u off??
spaki786 (09/04/06 9:46:34 PM): and finger bang you?
decoy name (09/04/06 9:46:43 PM): wut finger bang
spaki786 (09/04/06 9:47:00 PM): lol.....hmmmm when my finger goes in an dout in ya pussy ..lol
decoy name (09/04/06 9:47:04 PM): oooo ok
decoy name (09/04/06 9:47:08 PM): i only 12 so idk
decoy name (09/04/06 9:47:09 PM): lol
spaki786 (09/04/06 9:47:17 PM): lol
spaki786 (09/04/06 9:47:23 PM): hey yull love it
decoy name (09/04/06 9:47:32 PM): realy
decoy name (09/04/06 9:47:36 PM): do it feel good
spaki786 (09/04/06 9:47:57 PM): hmm why wont ya fine out........ill cum and do u today
decoy name (09/04/06 9:48:30 PM): u cant
decoy name (09/04/06 9:48:32 PM): mom here
decoy name (09/04/06 9:48:33 PM): lol
spaki786 (09/04/06 9:48:46 PM): lol....cum outside...we can go in my car
decoy name (09/04/06 9:48:55 PM): lol wut i do if mom ask where i go
spaki786 (09/04/06 9:49:23 PM): tell her u going to ur freinds house hello
decoy name (09/04/06 9:49:52 PM): lol lik at 8 at nite
decoy name (09/04/06 9:49:53 PM): lol
spaki786 (09/04/06 9:50:05 PM): hmmm ok ...dont then....i guess
decoy name (09/04/06 9:50:11 PM): i sry
decoy name (09/04/06 9:50:17 PM): i tld u wut time is bettr
spaki786 (09/04/06 9:50:27 PM): ok wut time?
decoy name (09/04/06 9:50:40 PM): i tld u lik fri nite or sumthin
spaki786 (09/04/06 9:50:59 PM): ok for sure..call........me....or give m eur number
decoy name (09/04/06 9:51:09 PM): kk i call u in a min
spaki786 (09/04/06 9:51:21 PM): let me know when u call ok
decoy name (09/04/06 9:51:23 PM): i was gonna call lik at begining but my mom got on fone
decoy name (09/04/06 9:51:25 PM): i will
spaki786 (09/04/06 9:51:31 PM): ok
spaki786 (09/04/06 9:51:36 PM): so wut else
decoy name (09/04/06 9:51:55 PM): u got off b4 i tld u i was callin last nite
spaki786 (09/04/06 9:52:12 PM): i know...
spaki786 (09/04/06 9:52:17 PM): but im here now
spaki786 (09/04/06 9:52:21 PM): so when ya ready let me know
decoy name (09/04/06 9:52:36 PM): kk i will
spaki786 (09/04/06 9:52:55 PM): so ..
decoy name (09/04/06 9:53:55 PM): so wut els u wanna do when we hang out
decoy name (09/04/06 9:54:03 PM): mom need 2 hurry
spaki786 (09/04/06 9:54:06 PM): hmmm wutever u wana doo
decoy name (09/04/06 9:54:53 PM): i tld u im up 4 nethng wiht u cuz u nice
spaki786 (09/04/06 9:55:00 PM): kool..
spaki786 (09/04/06 9:55:07 PM): would u let me lick you?
spaki786 (09/04/06 9:55:10 PM): everywhere?
decoy name (09/04/06 9:55:24 PM): lik where u wanna lick
spaki786 (09/04/06 9:56:07 PM): hmm ur neck......ur back lower part......legs.....and between ya legs.......
spaki786 (09/04/06 9:56:10 PM): belly
decoy name (09/04/06 9:56:24 PM): ahhhhh taht mite b kool
spaki786 (09/04/06 9:56:40 PM): yup...it be sexy.......and stuff
decoy name (09/04/06 9:57:04 PM): ya nethng els
spaki786 (09/04/06 9:57:12 PM): kool
decoy name (09/04/06 9:57:37 PM): nethng els u wanna do
spaki786 (09/04/06 9:57:55 PM): naa cuz ur little
spaki786 (09/04/06 9:57:58 PM): so dats enuf
decoy name (09/04/06 9:58:11 PM): wut u meen i littl
spaki786 (09/04/06 9:58:16 PM): ur only 12
spaki786 (09/04/06 9:58:19 PM): u know
decoy name (09/04/06 9:58:24 PM): so wut
decoy name (09/04/06 9:58:24 PM): lol
spaki786 (09/04/06 9:58:33 PM): so u cant handle stuff..ok
decoy name (09/04/06 9:59:30 PM): lol wutevr
decoy name (09/04/06 9:59:31 PM): i tuff
decoy name (09/04/06 9:59:33 PM): lol
spaki786 (09/04/06 9:59:47 PM): okok....can u handle a 9 incher in ur pussy?
spaki786 (09/04/06 9:59:56 PM): dont think soo
spaki786 (09/04/06 9:59:57 PM): lol
decoy name (09/04/06 10:00:14 PM): idk lol
spaki786 (09/04/06 10:00:18 PM): lol
spaki786 (09/04/06 10:00:19 PM): yaa
spaki786 (09/04/06 10:00:23 PM): dats wut i meant
spaki786 (09/04/06 10:00:34 PM): u suck??dick??
decoy name (09/04/06 10:00:43 PM): it mite b kool
spaki786 (09/04/06 10:00:52 PM): hmmmm yeah
decoy name (09/04/06 10:01:01 PM): so wut u want me 2 do
spaki786 (09/04/06 10:01:36 PM): hmm suck......hmmm let me fuck u ................u can jump on my dick and ride......................watever u wana do .
spaki786 (09/04/06 10:01:40 PM): im urs
decoy name (09/04/06 10:01:53 PM): i dont wanna get preggys
spaki786 (09/04/06 10:01:58 PM): lol..
spaki786 (09/04/06 10:02:19 PM): u cant get pregant.....will use a condom...and ill cum outside
decoy name (09/04/06 10:02:23 PM): kk
decoy name (09/04/06 10:02:24 PM): kool
decoy name (09/04/06 10:02:27 PM): i callin now
spaki786 (09/04/06 10:03:09 PM): ok call
decoy name (09/04/06 10:03:12 PM): k
spaki786 (09/04/06 10:04:00 PM): still here
decoy name (09/04/06 10:04:01 PM): ya
spaki786 (09/04/06 10:04:19 PM): i cant talk long ok
decoy name (09/04/06 10:04:23 PM): kk
spaki786 (09/04/06 10:04:26 PM): cuz im at home.....
spaki786 (09/04/06 10:04:33 PM): just gonna sya hi and wuzz up....stuff
decoy name (09/04/06 10:04:37 PM): kool
spaki786 (09/04/06 10:05:00 PM): did u alreday called
decoy name (09/04/06 10:05:03 PM): not yet
spaki786 (09/04/06 10:05:09 PM): how cum havnt ranged yet
spaki786 (09/04/06 10:05:11 PM): ok
decoy name (09/04/06 10:05:59 PM): kk i callin in a min i go get fone n call
spaki786 (09/04/06 10:06:10 PM): ok
spaki786 (09/04/06 10:08:11 PM): damn ur mom...
spaki786 (09/04/06 10:08:12 PM): lol
decoy name (09/04/06 10:08:18 PM): lol
spaki786 (09/04/06 10:08:25 PM): my voice is kinda odwn cuz i woke up while ago
decoy name (09/04/06 10:08:30 PM): oo ok
decoy name (09/04/06 10:08:33 PM): i likd ur voice
spaki786 (09/04/06 10:08:37 PM): so u r real..koool
decoy name (09/04/06 10:08:40 PM): ya
decoy name (09/04/06 10:08:41 PM): lol
spaki786 (09/04/06 10:08:48 PM): better not be fuckin with me lol
decoy name (09/04/06 10:09:07 PM): no taht wa meeee
spaki786 (09/04/06 10:09:17 PM): so bailey when u wana meet up....fir nite??how ur mom wokrin dat nite?
spaki786 (09/04/06 10:09:21 PM): ok
decoy name (09/04/06 10:09:29 PM): taht kool
spaki786 (09/04/06 10:09:46 PM): so fri nite?
spaki786 (09/04/06 10:09:50 PM): ur mom got work
decoy name (09/04/06 10:09:53 PM): ya
spaki786 (09/04/06 10:09:59 PM): kool..
spaki786 (09/04/06 10:10:03 PM): what time she works from?
decoy name (09/04/06 10:10:19 PM): uhhh til lik 1 or sumthin in tha mornin
spaki786 (09/04/06 10:10:33 PM): oh ok
spaki786 (09/04/06 10:10:40 PM): ill cum like at 8 so we can have funn
spaki786 (09/04/06 10:10:57 PM): hav eu ever goten fingerbang b4???or sucked dick....or licked by a guy
decoy name (09/04/06 10:11:44 PM): no i not
spaki786 (09/04/06 10:11:51 PM): kool..
spaki786 (09/04/06 10:11:53 PM): yull lov eit
spaki786 (09/04/06 10:11:58 PM): i wont hurt ya....lol
decoy name (09/04/06 10:12:02 PM): oo ok
decoy name (09/04/06 10:12:03 PM): i kno
decoy name (09/04/06 10:12:06 PM): u nice 2 me
spaki786 (09/04/06 10:12:15 PM): i am a nice guy....
spaki786 (09/04/06 10:12:30 PM): this stays between us ok...
decoy name (09/04/06 10:12:35 PM): ya i not tell no1
spaki786 (09/04/06 10:12:36 PM): u wont tell anyone or shit ok
decoy name (09/04/06 10:12:41 PM): noo wayyyy
decoy name (09/04/06 10:12:45 PM): this r secret
spaki786 (09/04/06 10:12:54 PM): hmmm im trsutin ta ok
decoy name (09/04/06 10:13:12 PM): kk
decoy name (09/04/06 10:13:15 PM): i trust u 2
spaki786 (09/04/06 10:13:15 PM): so u like kisin?
decoy name (09/04/06 10:13:20 PM): ya it fun
spaki786 (09/04/06 10:13:43 PM): kool
spaki786 (09/04/06 10:14:06 PM): so wut else u want
decoy name (09/04/06 10:15:04 PM): wutevr u wanna do is kool
spaki786 (09/04/06 10:15:09 PM): kool
spaki786 (09/04/06 10:15:24 PM): i wana lick u all over....and finished u off with a slow and hard fuck,,,,,
spaki786 (09/04/06 10:15:25 PM): hehe
decoy name (09/04/06 10:15:34 PM): realy
spaki786 (09/04/06 10:16:00 PM): yup
decoy name (09/04/06 10:16:33 PM): u gonna wear condum
decoy name (09/04/06 10:16:39 PM): so i dont hav get preggys
spaki786 (09/04/06 10:16:45 PM): yup
spaki786 (09/04/06 10:17:12 PM): or i can fuck u form the back whole......dat way u remain virgin...and wont have to worry bout pregant
spaki786 (09/04/06 10:17:38 PM): its funn
decoy name (09/04/06 10:17:42 PM): lol i dont care wutevr is kool
decoy name (09/04/06 10:17:53 PM): idk much bout taht stuff so i let u decid
spaki786 (09/04/06 10:17:57 PM): ok....bakc is better ...means u dont have to worry bout condoms...
spaki786 (09/04/06 10:17:58 PM): okie
spaki786 (09/04/06 10:18:47 PM): u want me to cum...on ur belly.....or inside ur ass
decoy name (09/04/06 10:18:59 PM): it dont matter realy
spaki786 (09/04/06 10:19:05 PM): kool
spaki786 (09/04/06 10:19:28 PM): im gonna do both,.......first inside ur ass....then outside
spaki786 (09/04/06 10:19:29 PM): hmmmm
decoy name (09/04/06 10:19:37 PM): oo ok
decoy name (09/04/06 10:19:39 PM): kool
spaki786 (09/04/06 10:19:54 PM): yull love it...it hurt a little .....not alot......u better have sum kinda lotion...like baby lotion or stuff u kno....
decoy name (09/04/06 10:20:14 PM): all gurlz hav lotion
decoy name (09/04/06 10:20:15 PM): lol
spaki786 (09/04/06 10:20:23 PM): kool
spaki786 (09/04/06 10:20:41 PM): i can put dat on my dick...and on ya ass....so it will go in soflty
decoy name (09/04/06 10:21:11 PM): o ok
decoy name (09/04/06 10:21:13 PM): taht kool
spaki786 (09/04/06 10:21:22 PM): yup
spaki786 (09/04/06 10:22:00 PM): now i know ur real..
spaki786 (09/04/06 10:22:04 PM): so im looking forward
spaki786 (09/04/06 10:22:09 PM): call me on thursday
spaki786 (09/04/06 10:22:18 PM): or we can chat here u know...whenever u online..
spaki786 (09/04/06 10:22:22 PM): keep in touch..
decoy name (09/04/06 10:22:23 PM): kool i do it
decoy name (09/04/06 10:22:26 PM): ya u 222
spaki786 (09/04/06 10:22:27 PM): or message me in myspace...
spaki786 (09/04/06 10:22:32 PM): okie
decoy name (09/04/06 10:22:34 PM): kk
spaki786 (09/04/06 10:22:41 PM): gotta go now
spaki786 (09/04/06 10:22:48 PM): bye sexy....cant wait to see u now
decoy name (09/04/06 10:22:49 PM): hav good nite
decoy name (09/04/06 10:22:53 PM): me neither!!!!!
spaki786 (09/04/06 10:22:55 PM): u doo
spaki786 (09/04/06 10:23:04 PM): bye sexy
decoy name (09/04/06 10:23:19 PM): by baby
spaki786 (09/04/06 10:23:37 PM): dis baby can make u scream my name when i fuck u ...lol
decoy name (09/04/06 10:23:52 PM): ahhhh
decoy name (09/04/06 10:23:53 PM): lol
spaki786 (09/04/06 10:24:01 PM): bye
decoy name (09/04/06 10:24:06 PM): bye
decoy name (09/04/06 10:24:09 PM): :)
spaki786 (09/04/06 11:59:45 PM): u there?
decoy name (09/06/06 4:55:53 PM): hiiii baby
decoy name (09/07/06 11:17:03 PM): u on
decoy name (09/08/06 1:16:12 AM): hi
spaki786 (09/08/06 1:16:33 AM): hey
spaki786 (09/08/06 1:16:41 AM): give me ur address...im comin tomorow
decoy name (09/08/06 1:16:48 AM): o ok
decoy name (09/08/06 1:16:49 AM): kool
decoy name (09/08/06 1:16:50 AM): yayyyyy
spaki786 (09/08/06 1:17:02 AM): so wutz ya adress?
spaki786 (09/08/06 1:17:39 AM): ur mom goes to work time 2marow?
decoy name (09/08/06 1:17:43 AM):
decoy name (09/08/06 1:17:46 AM): ya
decoy name (09/08/06 1:17:49 AM): long beach ca
90808
spaki786 (09/08/06 1:18:02 AM): kool
decoy name (09/08/06 1:18:06 AM): u get addy
spaki786 (09/08/06 1:18:15 AM): hold up
spaki786 (09/08/06 1:18:18 AM): whos gonna be home?
decoy name (09/08/06 1:18:22 AM): no 1
decoy name (09/08/06 1:18:25 AM): jst me
spaki786 (09/08/06 1:18:54 AM): r u for realz?
spaki786 (09/08/06 1:19:03 AM): can i get ur number so ill call b4 i get there
spaki786 (09/08/06 1:19:38 AM): ?
spaki786 (09/08/06 1:19:40 AM): bailey?
spaki786 (09/08/06 1:20:04 AM): hmm u there
decoy name (09/08/06 1:20:10 AM): yeh i here
spaki786 (09/08/06 1:20:24 AM): can i get ur number so i can call u b4 i come...or on the way
decoy name (09/08/06 1:20:25 AM): i thot mom was comin in here
spaki786 (09/08/06 1:20:32 AM): oh ok
decoy name (09/08/06 1:21:02 AM): i got ur num
spaki786 (09/08/06 1:21:06 AM): bailey can i get the number?
decoy name (09/08/06 1:21:18 AM): sry i thot mom was comin again
spaki786 (09/08/06 1:21:24 AM): no no...i need urs so when im on the way il call.......i wont call unless 2marow ok
decoy name (09/08/06 1:21:54 AM): wut time u wanna come
spaki786 (09/08/06 1:22:07 AM): like at 8...or 9
decoy name (09/08/06 1:22:16 AM): so lik 830
spaki786 (09/08/06 1:22:21 AM): yeah
spaki786 (09/08/06 1:22:24 AM): so i need the number
decoy name (09/08/06 1:22:39 AM): can i call u lik bout 8 or sumthin
decoy name (09/08/06 1:22:53 AM): i dont want ur num on id n mom findin stuff out
spaki786 (09/08/06 1:23:06 AM): i need urs too.....plzz....trust me i wont call untill 820
spaki786 (09/08/06 1:23:10 AM): ill block my id
decoy name (09/08/06 1:23:24 AM): thoz nums r blockd tho
decoy name (09/08/06 1:23:41 AM): i call u at 8 n i giv u my num then
spaki786 (09/08/06 1:23:55 AM): why wont ya trust me now???
spaki786 (09/08/06 1:24:04 AM): i promise i wont call untill tomorow at 830
decoy name (09/08/06 1:24:09 AM): i do trust
spaki786 (09/08/06 1:24:21 AM): then why not?
decoy name (09/08/06 1:24:28 AM): but c if ur num shows up on bill or id u n i get in trubl
spaki786 (09/08/06 1:24:59 AM): ok ok....as u say ...wut time u gonna call me then
spaki786 (09/08/06 1:25:16 AM): if u dont call me around 7 pm.....i wont coem then ok...u have to call me so i can come
decoy name (09/08/06 1:25:29 AM): so i call u at 7
spaki786 (09/08/06 1:25:34 AM): yup
decoy name (09/08/06 1:25:38 AM): kk i do taht
spaki786 (09/08/06 1:25:43 AM): wut time ur mom gonna be home?
decoy name (09/08/06 1:25:48 AM): lik real late
spaki786 (09/08/06 1:25:51 AM): u live in a house or apt?
decoy name (09/08/06 1:25:55 AM): house
spaki786 (09/08/06 1:26:05 AM): what bout ur nieghbors??
spaki786 (09/08/06 1:26:09 AM): they wont notice?
decoy name (09/08/06 1:26:37 AM): if u lik park lik on tha street they wont
spaki786 (09/08/06 1:26:45 AM): oh okiee....
decoy name (09/08/06 1:26:50 AM): n then com in side door by garage
spaki786 (09/08/06 1:27:03 AM): kool...
decoy name (09/08/06 1:27:06 AM): dont go in front 1
decoy name (09/08/06 1:27:16 AM): go in door by garage
decoy name (09/08/06 1:27:17 AM): ll
decoy name (09/08/06 1:27:18 AM): kk
spaki786 (09/08/06 1:27:21 AM): okie..
spaki786 (09/08/06 1:27:27 AM): so 2marow at 830 ok...
decoy name (09/08/06 1:27:29 AM): u wlk up driveway
spaki786 (09/08/06 1:27:36 AM): okie....
decoy name (09/08/06 1:27:41 AM): kk
spaki786 (09/08/06 1:27:54 AM): ur still online?
spaki786 (09/08/06 1:27:57 AM): ur mom odnt care?
decoy name (09/08/06 1:28:05 AM): she sleepin
decoy name (09/08/06 1:28:08 AM): she dont kno
decoy name (09/08/06 1:28:09 AM): lol
spaki786 (09/08/06 1:28:14 AM): i see...
spaki786 (09/08/06 1:28:19 AM): u have compt in ur room?
decoy name (09/08/06 1:28:41 AM): ya
spaki786 (09/08/06 1:28:52 AM): kool..
spaki786 (09/08/06 1:29:08 AM): so u gonna be alone 2maro?r u for realz....cuz i dnt wana get in trouble..
spaki786 (09/08/06 1:29:09 AM): ok
decoy name (09/08/06 1:29:15 AM): ya i alone
spaki786 (09/08/06 1:29:24 AM): kool..
spaki786 (09/08/06 1:29:30 AM): wut u wana do?
decoy name (09/08/06 1:29:39 AM): u alredy said wut we gonna do
decoy name (09/08/06 1:29:40 AM): lol
spaki786 (09/08/06 1:29:46 AM): lol
spaki786 (09/08/06 1:29:51 AM): ok im just chekin u know
decoy name (09/08/06 1:29:57 AM): lol
decoy name (09/08/06 1:29:59 AM): i kno
decoy name (09/08/06 1:29:59 AM): lol
decoy name (09/08/06 1:30:20 AM): wut u gonna bring me as a present
decoy name (09/08/06 1:30:21 AM): lol
spaki786 (09/08/06 1:30:27 AM): lol
spaki786 (09/08/06 1:30:29 AM): i dunno
decoy name (09/08/06 1:30:37 AM): sinc it first date
decoy name (09/08/06 1:30:38 AM): lol
spaki786 (09/08/06 1:31:08 AM): lol..
spaki786 (09/08/06 1:31:11 AM): u drink?
decoy name (09/08/06 1:31:27 AM): lik drink wut
spaki786 (09/08/06 1:31:50 AM): smirnoffs??beer?vodka?
decoy name (09/08/06 1:32:00 AM): i had smernoff b4
decoy name (09/08/06 1:32:04 AM): it was gooooodddd
decoy name (09/08/06 1:32:17 AM): n i put vodka n gatorade b4
decoy name (09/08/06 1:32:20 AM): taht good 222
spaki786 (09/08/06 1:32:47 AM): kool
spaki786 (09/08/06 1:32:52 AM): ill bring sumthin......
spaki786 (09/08/06 1:32:54 AM): dont worry
decoy name (09/08/06 1:33:00 AM): kk that kool
decoy name (09/08/06 1:33:08 AM): wut kinda car u got
decoy name (09/08/06 1:33:15 AM): so i kno 2 look 4 u
spaki786 (09/08/06 1:33:32 AM): itz a truck......or my moms car
decoy name (09/08/06 1:33:45 AM): lik wut kindz there lot of truks n carz
decoy name (09/08/06 1:33:46 AM): lol
spaki786 (09/08/06 1:34:19 AM): mom drives a honda......civic.....or f150
decoy name (09/08/06 1:34:29 AM): oooo ok
decoy name (09/08/06 1:34:34 AM): wut color r they
spaki786 (09/08/06 1:34:36 AM): who cares bout dat
spaki786 (09/08/06 1:34:44 AM): first i gotta get there ...
decoy name (09/08/06 1:34:46 AM): lol
decoy name (09/08/06 1:34:49 AM): taht tru
spaki786 (09/08/06 1:34:56 AM): yup
spaki786 (09/08/06 1:35:04 AM): u better give me ur number at 7......
spaki786 (09/08/06 1:35:06 AM): okiee....
decoy name (09/08/06 1:35:11 AM): kk
decoy name (09/08/06 1:35:15 AM): i will
decoy name (09/08/06 1:35:18 AM): i promis
spaki786 (09/08/06 1:35:47 AM): ill call u from phone outsid eu know.....not my cell so u wont get in trouble...even if shows up..u can say sumone called and hung up...
decoy name (09/08/06 1:36:18 AM): so when u lik park car u will call
spaki786 (09/08/06 1:36:34 AM): yeah...
spaki786 (09/08/06 1:36:42 AM): but i need ur number when u call at 7 ok..
decoy name (09/08/06 1:37:18 AM): yeh i giv 2 u then
decoy name (09/08/06 1:37:21 AM): i promis
spaki786 (09/08/06 1:37:37 AM): kool...then ill come ok...
spaki786 (09/08/06 1:37:48 AM): i gotta go now...ill be waiting for ya call 2marow ok at 7...
decoy name (09/08/06 1:37:55 AM): kkk
decoy name (09/08/06 1:37:58 AM): that kool
decoy name (09/08/06 1:38:02 AM): yayyyy
spaki786 (09/08/06 1:38:10 AM): aite see u 2marow//////bye
decoy name (09/08/06 1:38:15 AM): byeeeeee
decoy name (09/08/06 11:19:28 PM): why u not answer
decoy name (09/08/06 11:19:29 PM): wtf
decoy name (09/08/06 11:19:49 PM): some guy say sumthin bout jonathana
decoy name (09/08/06 11:19:59 PM): u there
spaki786 (09/08/06 11:20:08 PM): im here
spaki786 (09/08/06 11:20:14 PM): why dont u call helloo
decoy name (09/08/06 11:20:24 PM): i did
spaki786 (09/08/06 11:20:25 PM): u never call me im not gonna cum unless i i get ur number
decoy name (09/08/06 11:20:31 PM): wut ur num
spaki786 (09/08/06 11:20:33 PM): [2mwhut number/
spaki786 (09/08/06 11:20:40 PM): 7147574466
decoy name (09/08/06 11:20:41 PM): i call u rite now
spaki786 (09/08/06 11:20:50 PM): did u call from 562 number?
spaki786 (09/08/06 11:21:04 PM): 562221sumthin?
spaki786 (09/08/06 11:21:13 PM): my cell phone is in other room
spaki786 (09/08/06 11:21:38 PM): hello
decoy name (09/08/06 11:21:45 PM): i callin now
decoy name (09/08/06 11:21:45 PM): k
spaki786 (09/08/06 11:21:54 PM): did u call
spaki786 (09/08/06 11:21:57 PM): ?
decoy name (09/08/06 11:22:01 PM): i callin now
spaki786 (09/08/06 11:22:06 PM): ok lets see
spaki786 (09/08/06 11:23:06 PM): calll and leave ur number in my voice mail....ill call u bk after 10 mins
spaki786 (09/08/06 11:23:09 PM): call me now
spaki786 (09/08/06 11:23:34 PM): leave ur name and number ok
decoy name (09/08/06 11:23:35 PM): pic up ur fone
decoy name (09/08/06 11:23:38 PM): gahhh
decoy name (09/08/06 11:23:43 PM): i callin now
decoy name (09/08/06 11:23:44 PM): kkk
spaki786 (09/08/06 11:23:46 PM): itz in other room
decoy name (09/08/06 11:23:50 PM): go get it
spaki786 (09/08/06 11:23:50 PM): leave voice mail plzz
decoy name (09/08/06 11:23:57 PM): go get ur foneeeeee
decoy name (09/08/06 11:24:00 PM): plzzzzzzzzzz
decoy name (09/08/06 11:24:04 PM): i wanna tlk nowwwwww
spaki786 (09/08/06 11:24:20 PM): im gonna take a shower and call u bk then....when im on the way ......
spaki786 (09/08/06 11:24:39 PM): wut was ur address?again
decoy name (09/08/06 11:24:54 PM): i jst left messag
decoy name (09/08/06 11:24:56 PM): with num
spaki786 (09/08/06 11:24:59 PM): k
decoy name (09/08/06 11:25:03 PM): so u gonna call when u on way
spaki786 (09/08/06 11:25:08 PM): yeah ok
spaki786 (09/08/06 11:25:10 PM): gtg nowww
spaki786 (09/08/06 11:25:13 PM): adress plzz
spaki786 (09/08/06 11:25:16 PM): wut was the addresss
spaki786 (09/08/06 11:25:17 PM): again
spaki786 (09/08/06 11:25:28 PM): hurry up
spaki786 (09/08/06 11:25:30 PM): gtg
decoy name (09/08/06 11:25:32 PM): 5278 e mezzanine way
decoy name (09/08/06 11:25:40 PM): long beach ca 90808
decoy name (09/08/06 11:25:43 PM): u get it
spaki786 (09/08/06 11:25:51 PM): got it
decoy name (09/08/06 11:25:58 PM): so u callin when u on way
decoy name (09/08/06 11:27:36 PM): or call when hes on the way
decoy name (09/08/06 11:27:38 PM): one of the 2
decoy name (09/08/06 11:28:50 PM): he signed off
decoy name (09/08/06 11:30:11 PM): or u call when u on way
decoy name (09/08/06 11:32:59 PM): :(
spaki786 (09/08/06 11:43:47 PM): hey im gonna leave in few minutes
decoy name (09/08/06 11:44:00 PM): kk u gonna call me
spaki786 (09/08/06 11:44:09 PM): yeah....u called my cell phone
spaki786 (09/08/06 11:44:16 PM): ur mom gonna see the number now
spaki786 (09/08/06 11:44:25 PM): i dont wana get in trouble ok.......
spaki786 (09/08/06 11:44:30 PM): and now shes gonna know
decoy name (09/08/06 11:44:36 PM): no she not
decoy name (09/08/06 11:44:53 PM): i say it rong numb
decoy name (09/08/06 11:45:00 PM): it was very short call
spaki786 (09/08/06 11:45:02 PM): but she will be whyd u called
decoy name (09/08/06 11:45:03 PM): so it kool
decoy name (09/08/06 11:45:22 PM): i say i tryd 2 get pizza or sumthin
decoy name (09/08/06 11:45:29 PM): n it was rong num
decoy name (09/08/06 11:45:30 PM): kk
spaki786 (09/08/06 11:45:44 PM): hmm better be ok...anywaz im leavin sunday to uk
spaki786 (09/08/06 11:45:50 PM): and be gone for 4 weeks
decoy name (09/08/06 11:45:58 PM): kk taht kool
decoy name (09/08/06 11:46:16 PM): so wut u bringin nethng as present
decoy name (09/08/06 11:46:22 PM): lol
spaki786 (09/08/06 11:46:29 PM): i udnn....i gotta get there first
decoy name (09/08/06 11:46:36 PM): lol
spaki786 (09/08/06 11:46:37 PM): then ill see lol..............................
decoy name (09/08/06 11:46:39 PM): i was jk
decoy name (09/08/06 11:46:51 PM): lol
decoy name (09/08/06 11:46:52 PM): kk
spaki786 (09/08/06 11:46:59 PM): r u sure u wana hang out?
decoy name (09/08/06 11:47:07 PM): ya it kool
decoy name (09/08/06 11:47:35 PM): i not tellin no1 so evrthng is kool
spaki786 (09/08/06 11:47:51 PM): hmmmm lets hope soo.....
decoy name (09/08/06 11:48:05 PM): they not i promiss
spaki786 (09/08/06 11:48:34 PM): wut time ur mom comin home?
decoy name (09/08/06 11:48:41 PM): lik at 1 or 2
decoy name (09/08/06 11:48:43 PM): realy late
spaki786 (09/08/06 11:48:47 PM): howd u know
spaki786 (09/08/06 11:48:52 PM): whut if she comes early
decoy name (09/08/06 11:48:55 PM): she alwayz get home taht late
decoy name (09/08/06 11:49:00 PM): she nvr get off early
decoy name (09/08/06 11:49:01 PM): she a nurs
spaki786 (09/08/06 11:49:08 PM): oh okiee
spaki786 (09/08/06 11:49:20 PM): my friend is gona be with me....he will sit in the car....is dat ok
spaki786 (09/08/06 11:49:24 PM): he wont come in....
decoy name (09/08/06 11:49:33 PM): ya i dont care
spaki786 (09/08/06 11:49:35 PM): kool
spaki786 (09/08/06 11:49:41 PM): can he also coem in???
spaki786 (09/08/06 11:50:00 PM): he wont do anything...trust mee....
spaki786 (09/08/06 11:50:09 PM): unless u wana do 2 guys..lol
decoy name (09/08/06 11:50:21 PM): o i dont care
spaki786 (09/08/06 11:50:28 PM): r u seriouse.....
decoy name (09/08/06 11:50:32 PM): he can com in if he wantz 2
spaki786 (09/08/06 11:50:35 PM): ok then ill bring him along...............
spaki786 (09/08/06 11:50:49 PM): aite ill call u once i get there pick up the phone ok...........
decoy name (09/08/06 11:51:02 PM): kk
spaki786 (09/08/06 11:51:17 PM): gtg then.....ill call u when i get there like in 30 to 40 mins
decoy name (09/08/06 11:51:29 PM): member park on st n com in door nxt 2 garage
decoy name (09/08/06 11:51:31 PM): kk
spaki786 (09/08/06 11:51:35 PM): okieee
decoy name (09/08/06 11:51:52 PM): i c u in a min

Disclaimer: This information is made available for the purpose of informing the internet community, creating awareness for parents, and deterring individuals such as this. Our claims of "truth" with this file are limited to two areas, that the screen name in question had the conversation above, and that in files post-September 1st, 2003, that the phone number included in the file was used during the commission of this chatlog. The only person with the authority to remove this file is admin@perverted-justice.com.

Anyone who attempts to use this information to commit a criminal act against another person can be subject to criminal prosecution or civil action. Perverted-Justice.com condemns the attempt, use, or even thought of physical violence, extortion or harassment against the individual above. Such actions are not in the spirit of what Perverted-Justice.com is all about and would put your own personal safety at risk.

Slimyness Scale: Your opinions on this post
On a 1-5 scale. 1. Not slimy at all | 5. Really slimy

Average Slimyness: 3.57 | Total Votes: 129
1. Not really Slimy 2. Somewhat Slimy 3. Just Plain Slimy
4. Really Slimy 5. Simply beyond slimy